شیوع کرونا و اهمیت فروش اینترنتی در ایران

© Depositphotos.com / Dedivan1923شیوع کرونا و اهمیت فروش اینترنتی در ایران
شیوع کرونا و اهمیت فروش اینترنتی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس: شیوع کرونا به ما ثابت کرد که باید به سمت فروش اینترنتی و خرید آنلاین حرکت کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»،جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز شنبه عصر (30 ماه مه) در مراسم رونمایی از سایت فروش اینترنتی محصولات نساجی، پوشاک و چرم استان اعلام نمود که شیوع کرونا به ما ثابت کرد که باید به سمت فروش اینترنتی و خرید آنلاین حرکت کنیم.

وی در ادامه افزود:«روند توسعه نشان اهمیت فروش اینترنتی است. وقتی قرار باشد کار بزرگی در قالب راه اندازی بازار فروش اینترنتی انجام شود باید تمامی فاکتورهایی که در خرید حضوری لحاظ می‌شود در فروش ایننترنتی نیز مدنظر قرار گیرد.

دستگیری سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی - اسپوتنیک ایران
دستگیری سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی + ویدئو

کاهش هزینه‌ها، سرعت دسترسی به کالا و ایجاد شرایط مرجوع کردن کالا در صورت عدم رضایت مشتری از جمله مواردی است که باید مورد توجه باشد. دولت زیرساخت‌های لازم را برای حضور بخش خصوصی فراهم می‌کند».

یداله مالمیر، رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز  نیز در این خصوص اظهار نموده، گفت:« طبق پیش بینی‌ها جهان در سال ۲۰۲۵ باید در حوزه پوشاک و نساجی به فروش دو هزار و ۵۰۰ میلیارد دلاری برسد، کشورهایی مانند ترکیه و چین در عرضه و فروش پوشاک موفق هستند اما در ایران تا دو سال گذشته این صنعت با مشکلات زیادی همراه بوده است.

سال گذشته با ورود ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی در این عرصه انجام شد. این مهم موجب کاهش ۷۰۰ میلیون دلاری قاچاق کالا در حوزه پوشاک و نساجی شد.

کشورهای در حال توسعه به جای فضای سنتی از عرصه دیجیتال برای عرضه و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. برای توسعه فروش اینترنتی در استان البرز از گروه‌های استارت آپی دعوت کرده ایم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که یک سایت فروش اینترنتی محصولات نساجی، پوشاک و چرم راه اندازی کنیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала