پاسخ وزیر جوان به نوع پوشش و ارتباط آن با دینداری +ویدئو

© Photo / IRNAعذرخواهی آذری جهرمی از ایرانیان
عذرخواهی آذری جهرمی از ایرانیان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاسخ آذری جهرمی در لایو اینستاگرامی به سوالی که از او درباره پوشش پرسیده شده بود مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از لایو اینستاگرامی آذری جهرمی و مجری برنامه باغ رمضان توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود که زمینه تبادل نظر کاربران درباره موضوع نوع پوشش و حزب‌الهی بودن را فراهم کرده است. در این ویدئو کوتاه مجری روحانی ویژه برنامه "باغ رمضان" از وزیر جوان می‌پرسد آیا کسی با پیراهن آستین کوتاه به لایو اینستاگرامی بیاید حزب‌الهی است؟ و اما وزیر جوان در پاسخ به این سوال می‌گوید: «چه بر سر دین و دینداری آورده‌اید که همه چیز در ظاهر و آستین خلاصه می‌شود!»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران به این پاسخ واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران پاسخ و برخورد وزیر جوان را تحسین می‌کنند و از او بخاطر چنین طرز فکری و پاسخ دندان‌شکنی تشکر می‌کنند. این کاربران ضمن ابراز تاسف می‌کنند از اینکه جمع کثیری در ایران دینداری را در ظاهر بانوان و آقایان می‌بینند، امیدوارند آذری جهرمی کاندیدای ریاست جمهوری ایران شود تا بتواند تغییرات اساسی در جامعه و زندگی مردم ایران بوجود آورد.

View this post on Instagram

A post shared by اقتصاد شرق (@easteconomy) on

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند چگونه آستین کوتاه را به دینداری نسبت می‌دهند وقتی لباس احرام به شکلی است که نیمی از بدن آقایان لخت است؟! از طرفی خیلی از جوانان بخاطر همین طرز فکر وزیر جوان در زندان به سر می‌برند.
جمعی از کاربران نیز معتقدند آذری جهرمی به فکر ریاست جمهوری ایران است و هر اقدام و سخن او زمینه‌ سازی برای رسیدن به این مقصود است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала