واکنش کاربران به حجاب اجباری در اینستاگرام +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام
بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجرم شناخته شدن کسانی که از این پس در اینستاگرام حجاب خود را رعایت نکنند با واکنش‌‌های متعدد کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در دوران قرنطینه به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا در جهان استفاده از فضای مجازی بسیار بیشتر از پیش شد اما در روزهای اخیر در ایران حواشی بسیاری پیرامون حجاب در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام شکل گرفته است که به دنبال آن معاون اجتماعی پلیس فتا اعلام کرد کشف حجاب در فضای مجازی نیز جرم محسوب می‌شود و هر شخصی که قانون حجاب را در فضای مجازی رعایت نکند به عنوان مجرم شناخته خواهد شد.

اکنون موضوع کشف حجاب در اینستاگرام به یک سوژه‌ی جنجالی و بحث برانگیز در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است و بسیاری از کاربران نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و نظرات خود را در این رابطه عنوان کردند. برخی از کاربران نتیجه‌ی این گونه برخوردها را متنفر کردن مردم از حجاب می‌دانند و برخی دیگر معتقدند اگر این محدودیت‌ها لحاظ نشود گروهی از کاربران، فضای مجازی را برای سایرین زننده و نا امن می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by ARMITOR (@armitor1) on

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف از این اتفاق، با کنایه و تمسخر در این باره اظهارنظر می‌کنند و امیدوارند طرح حجاب اجباری تنها در اینستاگرام باقی بماند و به توییتر، تلگرام، سایر برنامه‌های اجتماعی و حتی منزل کشیده نشود.

View this post on Instagram

A post shared by Mansour (@iammr.386) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند که به حجاب اجباری در اینستاگرام بی‌توجه خواهند بود و آن را جدی نمی‌دانند‌. این کاربران معتقدند باید در این راستا کمپین‌های مختلفی به راه بیندازند تا مخالفت خود را عنوان کنند و باعث لغو طرح حجاب اجباری در اینستاگرام شوند.

View this post on Instagram

A post shared by milads (@_.milads) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала