رئیس جمهور ایران: تحریم و کرونا نمی‌توانند تولید ما را متوقف کنند

© AP Photo / Iranian Presidency Officeرئیس جمهور ایران: تحریم و کرونا نمی‌توانند تولید ما را متوقف کنند
رئیس جمهور ایران: تحریم و کرونا نمی‌توانند تولید ما را متوقف کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران ضمن اعتراف به تاثیر منفی تحریم های آمریکا و شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد کشور خود تأکید کرد"هیچ کدام از این ویروس‌ها ما را متوقف نخواهند کرد و ما به تولیدمان ادامه می‌دهیم".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران ، حسن روحانی گفت : "ملت ایران بدانند تحریم، فشار شدید بی سابقه نمی‌تواند بر حرکت ملت ما تأثیر بگذارد. آمریکا نمی‌تواند ملت ایران را به زانو دربیاورد. طرح‌هایی که در سال ۹۹ پس از دو سال و چند ماه تحریم شدید افتتاح می‌شود، نشان دهنده این واقعیت است.

وی تصریح کرد: کرونا و مشکلاتی از این دست نمی‌توانند تولیدات ما را متوقف کنند. ویروس آمریکایی و ویروس کرونا بی تأثیر نیستند اما هیچ کدام از این ویروس‌ها ما را متوقف نخواهند کرد و ما به تولیدمان ادامه می‌دهیم.

دکتر سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ی جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
موسوی: تحریم های جدید آمریکا بی فایده است

رئیس جمهور ایران خاطرنشان ساخت اقداماتی برای ایجاد بندرهای جدید برای صادرات نفت صورت گرفته است که در کنار خلیج فارس، بنادر دریای عمان نیز فعال شود.

طبق آخرین آمار منتشره مجموع بیماران کووید۱۹ در ایران به ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر و تعداد جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است.

دیروز وزارت خزانه داری ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده تحریم‌هایی را علیه نه شهروند ایران و سه سازمان مرتبط با سازمان‌های اجرای قانون و نهادهای جزایی جمهوری اسلامی وضع کرده است.

دو زندان مستقر در تهران (ندامتگاه مرکزی تهران و زندان قرچک) و بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در لیست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفتند. افراد حقیقی که در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند با ارگان‌های جزایی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط هستند.

نام عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح، محسن فتحی زاده، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا، یحیی محمودزاده، معاون طرح و برنامه و بودجه ناجا، حمیدرضا اشراق، معاون حقوقی و امور مجلس ناجا، محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا، حسن شاهورپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر و هابیل درویش، مرتبط با بنیاد تعاون ناجا در لیست جدید تحریم‌های آمریکا به چشم می‌خورد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала