اسرائیل خود را برای حمله سایبری ایران آماده می کند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر اسرائیل خود را برای حمله سایبری ایران آماده می کند
اسرائیل خود را برای حمله سایبری ایران آماده می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیران شرکت های استراتژیک اسرائیل، دستوری از سمت آژانسهای اطلاعاتی کشور دریافت کردند مبنی بر اینکه برای حمله احتمالی سایبری از سوی ایران آماده شوند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسرائیلی والا اعلام کرد: "سازمان اطلاعی اسرائیل امروز صبح(سه شنبه)  بخشنامه ای را برای مدیریت دفاع و روسای شرکت های استراتژیک و زیرساختی اسرائیل درباره لزوم هوشیاری و آمادگی در رابطه با حمله سایبری از طرف ایران یا طرفداران ایران ارسال کرد. این تصمیم پس از گزارش حمله سایبری اسرائیل به سیستمهای رایانه ای بندر شهید رجایی در جنوب ایران گرفته شد."

مقام ایرانی، خرابی در رایانه های بندر شهید رجایی را تأیید کرد - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی، خرابی در رایانه های بندر شهید رجایی را تأیید کرد

پیشتر روزنامه واشنگتن پست چاپ آمریکا در گزارشی که منتشر کرد به نقل از یک مقام دولت آمریکا و مقامات رسمی "یک دولت خارجی" مدعی شد که اسرائیل علیه تاسیسات «بندر شهید رجایی ایران» حمله سایبری داشته است و  افزود که اسرائیل، پشت حمله سایبری روز 9 مه ( 20 اردیبهشت) به تاسیسات آبی و جاده‌ای بندر شهید رجایی بوده است. همچنین با استناد به منابعی اعلام شد که حمله سایبری اسرائیل در واکنش به عملیات سایبری‌ صورت گرفته از سوی ایران در ماه آوریل به "تاسیسات آبی روستایی اسرائیل" انجام شده است.

رسانه های ایرانی با استناد به یک مقام ناشناس، گزارش دادند که اختلال رایانه ای در این بندر رخ داده است که می تواند در اثر حمله سایبری ایجاد شده باشد، اما در فعالیت این بندر تاثیری نداشته و این حمله سایبری نیز ناموفق بوده است. در عین حال، هیچ موضع گیری رسمی از طرف مقامات ایرانی در مورد اینکه چه کسی می تواند این کار را انجام داده باشد، وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала