واکنش کاخ سفید به پیشنهاد ایران در رابطه با تبادل زندانیان

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ سفید در آمریکا
 کاخ سفید در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقام عالیرتبه وزارت امنیت داخلی آمریکا، تهران را به عدم تمایل پذیرش شهروندانش متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کن کوچینلی مقام عالیرتبه وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به پیشنهاد ایران در باره تبادل زندانیان واکنش نشان داد و تهران را به عدم تمایل پذیرش شهروندانش متهم کرد.

کوچینلی در یادداشتی منتشره در توییتر نوشت:« ظریف، شما ماهاست که فرایند مذاکره با سازمان امنیت داخلی آمریکا را در رابطه با بازگرداندن سیروس اصغری طول می دهید. و حالا بطور غیرمنتظره‌ای «بیدار می شوید» و می گویید که خواهان  بازگشت او هستید. شما می گویید که خواهان بازگشت تمام شهروندان خود هستید و من این را « حرف مفت» می نامم.  بهتر نیست اول فکر کنید و بعد حرف بزنید؟

دولت سوئیس خواستار تمدید مرخصی زندانی آمریکایی در ایران شد - اسپوتنیک ایران
دولت سوئیس خواستار تمدید مرخصی زندانی آمریکایی در ایران شد

یازده نفر از شهروندان شما نزد ما هستند. آنها مهاجران غیرقانونی هستند که سعی می کنند به کشور شما برگردند. شما ناگهان خواهان بازگشت آنها شدید. فکر نمی کنید بهتر باشد اگر شما هواپیمایی برای بازگشت آنها بفرستید؟ دیگر این موضوع را کش ندهید. دست بکار بشوید».

شایان ذکر است که دادگاه آمریکا اصغری را تبرئه کرد، اما او تا کنون به بهانه آنکه مدت اعتبار ویزایش طی روند دادگاه به پایان رسیده در زندان مهاجرتی نگه داشته می شود. اصغری گویا مهاجر غیرقانونی  در آمریکا شده است.  گفته می شود که اصغری خودش پیشنهاد کرد بلیط سفر به ایران را بخرد، اما تا کنون اجازه بازگشت دریافت نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала