اردوغان از وضع قرنطینه در 31 استان ترکیه خبر داد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی ترکیه برای کمک به عراق در مبارزه با کرونا
آمادگی ترکیه برای کمک به عراق در مبارزه با کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ترکیه اعلام داشت: حکومت نظامی چهار روزه ای در 31 استان ترکیه از 16 تا 19 ماه مه در ارتباط با اپیدمی کرونا ویروس وضع شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام داشت: حکومت نظامی چهار روزه ای در 31 استان ترکیه از 16 تا 19 ماه مه در ارتباط با اپیدمی کرونا ویروس وضع شده است.

سیستم تست کرونا ویروس  - اسپوتنیک ایران
آغاز صادرات کیت سرلوژی کرونا به ترکیه

پیش از این، در ترکیه وضعیت مشابهی از 11 تا 12 آوریل، 18 تا 19، 23 تا 26 آوریل، 1 تا 3 و 9 تا 10 مه در 31 استان این کشور از جمله آنکارا، استانبول و آنتالیا وضع شده بود.

اردوغان در طی سخنرانی تلویزیونی اذعان داشت: از 16 تا 19 ماه مه، وضعیت منع رفت و آمد دوباره برقرار شده است. این ممنوعیت از ساعت 00 شنبه آغاز می شود و تا ساعت 24:00 سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برای 9 استان ترکیه (آدانا، دیاربکر، ماردین، ​​ترابزون، اردو، دنیزلی،قهرمان ‌مرعش، شانلی ‌اورفه، تکیرداغ ممنوعیت ورود و خروج برداشته می شود، در حالی که در 16 استان از جمله آنکارا و استانبول باقی می ماند.

همانطور که روز گذشته فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه، گفت: روز گذشته تعداد موارد تشخیص داده شده به کرونا ویروس در کشور بیش از 1.5 هزار نفر در روز افزایش یافت، 47 بیمار درگذشتند و تعداد کل مبتلایان از 138 هزار نفر گذشت و تعداد کشته ها به 3.786 نفر رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала