کاخ سفید در تیررس ویروس کرونا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ سفید در تیررس ویروس کرونا
کاخ سفید در تیررس ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستیار شخصی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه خبری سی ان ان به استناد به منابع نزدیک کاخ سفید اعلام کرد که تست کرونای دستیار شخصی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا مثبت تشخیص داده شده است. همچنین اشاره شده که او اخیرا دور کاری می کرده.

دختر ترامپ در قرنطینه خانگی قرار گرفت - اسپوتنیک ایران
دختر ترامپ در قرنطینه خانگی قرار گرفت

منبع این خبر تأکید کرد که دستیار ایوانکا ترامپ که به عنوان مشاور خصوصی او فعالیت می کند، چند هفته است که با وی دیدار نداشته و تقریباً دو ماه است که از راه دور کار می کند. همچنین اشاره شده که این آزمایش برای احتیاط صورت گرفته است، در عین حال او هیچگونه علائم کرونا را ندارد. بر اساس این گزارش نتایج آزمایش ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر همسر وی منفی اعلام شده ست.

پیشتر گزارش شده بود که تست کرونای کیتی میلر، مدیر مطبوعاتی مایک پنس، معاون رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا مثبت اعلام شده است. کیتی میلر همسر استفان میلر مشاور ارشد سیاستگذاری رئیس جمهوری آمریکا است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که یک روز پیش از این نیز گفته شد یکی از کارکنان تیم دونالد ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شده است.

دانشگاه جانز هاپکینز در آخرین آمار خود اعلام کرده که هزار و 635 نفر دیگر در آمریکا در اثر ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان باخته ‌اند و شمار قربانیان به 77 هزار و 180 نفر افزایش یافته، همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به مرز یک میلیون و 284 هزار نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала