ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما

© Photo / Isnaممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما
ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران: از سوی سازمان هواپیمایی و دستگاه های متولی نظارت کامل انجام می شود و مردم هیچ نگرانی بابت چیزی که از خدمه پروازی دریافت می کنند نداشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران اعلام داشت: بر اساس توصیه مقامات بهداشتی، تمامی شرکت‌های هواپیمایی ملزم هستند تا بسته های بهداشتی از جمله ماسک را در اختیار مسافران قرار دهند و همه مسافران موظفند در بدو ورود به هواپیما و در طول پرواز از بسته های بهداشتی استفاده کنند.

روحانی خواستار سهولت برای صادرات و دارندگان سهام شد - اسپوتنیک ایران
روحانی خواستار سهولت برای صادرات و دارندگان سهام شد

رضا جعفرزاده افزود: بر اساس توصیه مقامات بهداشتی و با توجه به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی اعلام کرده‌ایم که موظف هستند بسته های بهداشتی شامل ماسک را در اختیار مسافران قرار دهند و همه مسافران موظف هستند که به محض ورود به هواپیما و در طول پرواز از آن استفاده کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران درباره نظارت بر تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی تصریح کرد: از سوی سازمان هواپیمایی و دستگاه های متولی نظارت کامل انجام می شود و مردم هیچ نگرانی بابت چیزی که از خدمه پروازی دریافت می کنند نداشته باشند. تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف به ارائه خدمات و تامین نیاز و مسافران در طول پرواز هستند و نمی ‌توان آن را به بهانه شیوع این بیماری قطع کرد اما هر کالا و خدمتی که به مسافران ارائه می شود مورد نظارت دقیق دستگاه‌ های متولی از نظر بهداشتی قرار می‌گیرد و هیچ نگرانی بابت آن وجود ندارد.

با توجه به ادامه داشتن شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و فرارسیدن ماه رمضان، پروازهای داخلی در حالت حداقلی و ضروری انجام می‌ گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала