وزارت دفاع روسیه تجهیزات مدرن دریافت خواهد کرد

© Photo / JSC "NPO" Alloyوزارت دفاع روسیه تجهیزات مدرن دریافت خواهد کرد
وزارت دفاع روسیه تجهیزات مدرن دریافت خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تولید کنندگان تجهیزات نظامی در روسیه، بیش از سی سیستم مدرن و ادوات نظامی را به وزارت دفاع روسیه تحویل خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه در بخش اطلاعات و ارتباطات جمعی ارتش فدراسیون روسیه اعلام شد، که بر اساس دستور وزارت دفاع روسیه، تولید کنندگان تجهیزات نظامی، بیش از سی سیستم موشک پرتاب چندگانه Tornado-G و Tornado-S را به وزارت دفاع روسیه تحویل خواهند داد.

رزمایش مشترک دریایی انگلیس و آمریکا در نزدیكی مرزهای دریایی روسیه - اسپوتنیک ایران
رزمایش مشترک دریایی انگلیس و آمریکا در نزدیكی مرزهای دریایی روسیه

وزارت دفاع روسیه اعلام داشت: تا پایان سال، تحویل بیش از 30 سیستم موشکی پرتاب مدرن برای نیروهای موشکی و یگان توپخانه ای نیروهای مسلح فدراسیون روسیه پیش بینی شده است.

در این گزارش، به عنوان بخشی از اجرای دستورالعمل دفاعی فدرالی، تولید کنندگان وزارت دفاع روسیه Tornado-G و Tornado-S MLRS را تحویل می کنند.

مشخص شده است که سیستم های آتش والیلی به یگان های موشکی و توپخانه ای نیروهای مسلح فدراسیون روسیه ارسال می شوند.

سیستم موشک پرتاب چندگانه Tornado-G یک نسخه عمیقا مدرن از مجموعه "گراد" است. پروژه به روز شده شامل استفاده از چندین نوع راکت با دقت بهبود یافته و کلاهک جدید است. در عین حال، امکان استفاده از مهمات موجود از انواع قدیمی کاملاً حفظ شده است.

جدیدترین سیستم موشکی پرتاب چندگانه پرتاب Tornado-S روسی 300 میلی متری شامل یک وسیله نقلیه جنگی مدرن مجهز به سیستم هدایت خودکار آتش نشانی و موشک های جدید کنترل نشده و همچنین موشک های قابل تنظیم با یک قطعه قطعه انفجاری بالا با برد شلیک بیش از 100 کیلومتر است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала