گزارش و تحلیل

تلاش آلمان برای پاک کردن ذنبی با گناهی کبیره

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaتلاش آلمان برای پاک کردن ذنبی با گناهی کبیره
تلاش آلمان برای پاک کردن ذنبی با گناهی کبیره - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز گذشته دولت آلمان نه فقط تصمیم گرفت حزب الله لبنان را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد و فعالیت آن را در آلمان منع کند بلکه به یکباره به مراکز مشکوک تجمع هواداران حزب الله حمله ور شده و تعداد زیادی از افراد حاضر در این اماکن را که معلوم نیست چه وابستگی ای به حزب الله لبنان دارند بازداشت کرد.

اگر به تصاویر مربوطه که توسط رسانه های منتشر شده توجه داشته باشید مشاهده می کنید بیش از اینکه ماجرا یورش به مراکز تجمع هواداران حزب الله لبنان باشد حمله به مسلمانان بود نه اعضای حزب الله، چون همه این اماکن از مراکز اسلامی مجوز دار در کشور آلمان بودند.

اگر فیلم هایی که در مورد هلوکاست و یورش آلمانی های نازی به یهودی ها را تماشا کنید هیچ تفاوتی میان رفتار این آلمان و آن آلمان مشاهده نمی کنید، تنها تفاوت این است که یهودی ستیزی در آلمان به مسلمان ستیزی تبدیل شده و افراد به صرف اینکه مسلمان هستند و به صرف اینکه مشکوک به هواداری از حزب الله لبنان هستند بدون رعایت حقوق مدنی شان بازداشت می شوند.

قطعا این تصمیم آلمان هم روی روابط اش با لبنان تاثیر خواهد گذاشت و هم روی روابط اش با دیگر کشورهای اسلامی، تکرار می کنم کشورهای اسلامی، نه به ظاهر اسلامی و یا آنهایی که توسط نوکران صهیونیست ها اداره می شوند.

حدود هفتاد سال از جنگ جهانی دوم گذشته و پس از جنگ جهانی دوم اشغالگران همه میهن پرستان آلمانی را از پست و سمت های حکومتی دور کردند و آلمانی های صهیونیست را جایگزین آنها کردند.

برخی شاید تصور کنند که عبارت صهیونیست فقط به یهودی ها مرتبط است اما آنهایی که در این جریان تحقیقات مفصل دارند بخوبی می دانند که بر عکس تصور صهیونیسم به معنای یهودی بودن نیست، کما اینکه بسیاری از یهودیان صهیونیست نیستند و اصلا تفکر های صهیونیستی را مردود می دانند و حتی برخی از آنها، مخصوصا یهودی های ارتودوکس این تفکرها را تکفیر می کنند.

صهیونیسم یک جنبش است که برخی یهودی ها راه انداختند اما بسیاری از افراد از ادیان و اقوام و مذاهب مختلف را توانسته اند با خود همسو کنند.

عموما صهیونیستها بخوبی بلد هستند که چگونه از راهکارهای مختلف افراد را اجیر خود کنند و میتوانند نقطه ضعف سیاست مداران را سریع پیدا کنند، والحق و الانصاف این یک هنر است که اینها دارند.

سامان نیازی معاون امور بین الملل موسسه حقوق بشر صلح زیبا جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
واکنش ایران به ممنوعیت فعالیت حزب الله در آلمان

فقط برای اینکه مثالی زده باشم، شاید بسیاری ماجرای آقای کلینتون و خانم مونیکا لوینسکی را به یاد داشته باشند، آیا تا به حال کسی در مورد اینکه چگونه و چه کسی درون دفتر رییس جمهوری آمریکا شنود گذاشته بود و یا فیلم می گرفت صحبت کرده؟

مگر آنجا امن ترین مکان در جهان به حساب نمی آید؟

چرا دقیقا زمانی که آقای کلینتون با صهیونیست ها مشکل پیدا کرد این فیلم ها منتشر شد و وقتی که وی حاضر شد که به خواسته های آنها تمکین کند همه چیز جمع و جور شد؟

نکته ای که هیچ وقت باز نشده این است که چرا هیتلر دست به کشتار یهودی ها در آلمان زد؟

شاید برخی ندانند اما صهیونیست ها در زمان جنگ جهانی دوم با هر دو سوی جبهه جنگ در ارتباط بودند و وقتی که ایالات متحده وارد جنگ شد و هیتلر مرتکب بزرگترین اشتباه خود در جنگ یعنی حمله به شوروی شد، آنها اطمینان پیدا کردند که آلمان نازی شکست خواهد خورد و به همین دلیل همه سرمایه گذاری های خود را به سمت جبهه مقابل بردند و از طریق سیستم های بانکی وابسته به خود وام های کلانی را در اختیار آمریکا و انگلیس قرار دادند تا هم آنها را مدیون خود کنند و هم اینکه در جنگ سهم داشته باشند.

و به همین دلیل هم یهودی ستیزی در آلمان شدت گرفت، البته برخی هم باور دارند خود صهیونیست ها خواهان آن بودند که یهودی ها در آلمان قتل عام شوند تا به فلسطین مهاجرت کنند.

به هر صورت از آن زمان بحث نفوذ صهیونیسم در لابی های قدرت کشورهای مختلف مطرح شد.

امروزه صهیونیست ها نه فقط در لابی های قدرت در آمریکا نفوذ دارند بلکه در لابی های قدرت در بسیاری کشورهای دیگر هم نفوذ دارند و بسیاری از سیاست مداران کشورهای مختلف را به نوکران خود تبدیل کرده اند.

بسیاری شاید فقط در مورد لابی صهیونیستی در ایالات متحده شنیده باشند اما همین لابی های صهیونیستی در اروپا و یا حتی برخی کشورهای اسلامی و حتی شرق آسیا نیز نفوذ دارند.

تا مدت ها بحث قرار دادن حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی در آلمان مطرح بود، اما وزارت امور خارجه این کشور مخالف این تصمیم بود تا اینکه آقای هایکو ماس وزیر خارجه شد و بسیار معروف است که آقای ماس جزو سیاست مداران مورد حمایت و سر سپرده صهیونیست ها می باشد، و به همین دلیل زمینه قرار دادن حزب الله در لیست تروریستی در آلمان فراهم شد.

آلمان حزب‌الله را سازمان تروریستی اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
آلمان حزب‌الله را سازمان تروریستی اعلام کرد

در حالی که اجداد همین آقای ماس مسبب بزرگترین فجایع در حق یهودی ها می باشند، وی تلاش دارد با پذیرش سلب حقوق مردم فلسطین و سلب حقوق مسلمانان و مردم لبنان برای دفاع از سرزمین خود غفران ذنوب کند.

غفران ذنوب با تصمیمی که خود گناه کبیره به حساب می آید.

قطعا تاریخ همانگونه که در مورد هیتلر و سیاست های یهودی ستیز اش قضاوت کرده در مورد سیاست های مسلمان ستیز جدید آلمان ها و دیگر کشورها قضاوت خواهد کرد و روزی خواهد رسید که فرزندان و نوه های این ها مجبور خواهند بود از رفتار نیاکانشان عذر خواهی کنند و تلاش کنند که جبران ذنوب کنند.

یکی از اصلی ترین مسببین اتفاقاتی که امروزه برای مردم مظلوم فلسطین و منطقه خاور میانه رخ می دهد همان بهانه هایی بود که آلمانی ها به دست یهودی ها دادند.

آلمانی ها هفتاد سال است در مقابل یهودی ها سجده می کنند تا گناهان آنها را ببخشند، مقامات آلمانی نباید کاری کنند که فرزندانشان مجبور شوند در آینده هفتصد سال در مقابل مسلمانان سجده کنند تا گناهان آنها را ببخشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала