کشف کامیون های حامل دهها جسد درحال پوسیدن در نیویورک

© AFP 2023 / Angela Weissکشف کامیون های حامل دهها جسد درحال پوسیدن در نیویورک
کشف کامیون های حامل دهها جسد درحال پوسیدن در نیویورک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، روز چهارشنبه گذشته ده ها جسد در حال پوسیدگی در کامیون های واقع در نزدیکی یک مرکز کفن و دفن در محله بروکلین نیویورک پیدا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیویورک در مرکز شیوع نوع جدید ویروس کرونا در ایالات متحده قرار دارد. علیرغم اینکه تعداد روزانه بیماران بستری شونده کاهش می یابد ، مقیاس خسارات روزانه مسئولان را دچار وحشت می کند.

گزارش شده است که پلیس شکایات بسیاری از ساکنان خانه های همسایه به خاطر  بوی نامطبوع از کامیون ها راحدود ساعت 11 صبح به وقت محلی (19:30 به وقت  تهران) دریافت کرد و با رسیدن به محل کامیون هایی با ده ها اجساد پوسیده در داخل آنها را پیدا نمود.

کرونا در نیویورک همچنان قربانی می‌گیرد - اسپوتنیک ایران
کرونا در نیویورک همچنان قربانی می‌گیرد

نیویورک تایمز می نویسد هنوز معلوم نیست که چه تعدادی از افرادی که جسد آنها  در کامیون ها پیدا شده، از کرونا ویروس جان باخته اند.

یکی از مقامات به روزنامه نیویورک تایمز گفت که پس از از کارافتادن  فریزرها اجساد موجود در کامیون ها ذخیره شده است.

پیش از این دیمیتری لیسوفتسکی صاحب یکی از مرکز کفن و دفن نیویورک به اسپوتنیک گفته بود که بیماری همه گیر کرونا ویروس نه تنها برای سیستم بهداشتی ، بلکه همچنین برای سرویس خدمات کفن و دفن در نیویورک یک آزمایش دشوار بوده است. به دلیل مرگ و میرهایی که این شهر را فرا گرفته است ، تابوت به یک کالای کمیاب تبدیل شده و برای کفن و دفن گاهی باید یک ماه منتظر ماند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала