افشاگری درباره قاچاق زنان اروپای شرقی به امارات

© Depositphotos.com / artjazzپارلمان اروپا
پارلمان اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو پارلمان اروپا با بیان اینکه زنان اروپای شرقی به امارات قاچاق می شوند از عربستان و بحرین به عنوان بزرگترین نظام‌های ناقض استانداردهای بین‌المللی مبارزه با تجارت انسان، یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر ، «فولیو مارچلو» عضو پارلمان اروپا در نامه‌ای خطاب به نایب رئیس کمیسیون اروپا خواستار توقف قاچاق زنان از اروپای شرقی به امارات شد.

بر اساس این گزارش، در نامه این عضو پارلمان اروپا به نایب رئیس کمیسیون اروپا آمده است که بسیاری از کشورهای منطقه غرب آسیا استانداردهای بین‌المللی در زمینه مبارزه با تجارت و قاچاق انسان را رعایت نمی‌کنند.

بازداشت اعضای گروه قاچاق زنان به اسرائیل - اسپوتنیک ایران
بازداشت اعضای گروه قاچاق زنان به اسرائیل

وی صراحتاً اعلام کرده است که کشورهای بحرین، عربستان و امارات در رأس ناقضان استانداردهای بین‌المللی مبارزه با تجارت انسان هستند.

این مقام اروپایی تأکید کرده است: گزارش‌های متعددی در خصوص قاچاق زنان به دبی در امارات منتشر شده و این در حالی است که هیچ اقدامی برای جلوگیری از این پدیده صورت نگرفته است. مسأله قاچاق زنان از مولداوی به عنوان فقیرترین کشور در اروپا به امارات، نگران کننده شده است.

مارچلو در پایان نامه خود به نایب رئیس کمیسیون اروپا آورده است: اساساً آیا شما برنامه‌ای برای نجات زنان قربانی شده‌ای که به امارات قاچاق شده‌اند، دارید؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала