چرا رهبر کره شمالی به حالت اغما رفته است؟

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر چرا رهبر کره شمالی به حالت اغما رفته است؟
چرا رهبر کره شمالی به حالت اغما رفته است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکی که عمل قلب رهبر کره شمالی کیم جونگ اون را انجام داده است نتوانست در مدت زمان مقرر کار خود را به اتمام برساند.

به گزارش اسپوتنیک منبعی در کادر پزشکی چین در این خصوص به مجله ژاپنیShukan Genda i اطلاع داد.

به گفته وی، رهبر کره شمالی در یکی از سفرهای داخلی وضعیت جسمی اش بد شد و او را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند. همزمان از پکن درخواست ارسال کادر پزشکی متخصص انجام شد.

وضعیت کیم جونگ اون آنقدر خطرناک بود که عمل بازگشایی رگ های خونی قلب به پزشکی محلی سپرده شد. خاطر نشان می شود که این عمل دشواری نیست و ممکن است طی یک دقیقه تمام شود.

به گفته این منبع جراح نگران بود و دستانش می لرزید. ضمنا تجربه چنین جراحی هایی را بر روی بیماران چاق نداشت. در نتیجه تقریبا هشت دقیقه جراحی زمان برد و رهبر کره شمالی به اغما (حالت نباتی پایدار-وضعیتی است که به علت ضایعه مغزی شدید در برخی از بیمارانی که به اغما رفته‌اند، رخ می‌دهد به نحوی که بیمار در این حالت بیدار می‌گردد ولی هوشیاری و آگاهی خود را مجدداً به دست نمی‌آورد) رفت.

عصر روز ۲۵ آوریل شبکه های اجتماعی چینی خبر مربوط به مرگ رهبر کره شمالی را منتشر کردند. در شبکه HKSTV هنگ کنگ اطلاعاتی از منبع بسیار نزدیک به وی آمده بود.

همچنین اطلاع داده شد که کیم جونگ اون پیونگ یانگ را به خاطر خطر ابتلا به کروناویروس ترک کرده و در ویلای خود در ساحل خلیج شرقی کره در دریای ژاپن به سر می برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала