ماجرای جنجالی مدرک تحصیلی نماینده منتخب مجلس یازدهم

© Sputnik / SHAماجرای جنجالی مدرک تحصیلی نماینده منتخب مجلس یازدهم
ماجرای جنجالی مدرک تحصیلی نماینده منتخب مجلس یازدهم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از روز گذشته خبری مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی نماینده تفرش در مجلس یازدهم در فضای خبری و رسانه ای منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته اخباری در استان مرکزی مبنی بر جعلی بودن مدارک نماینده منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یازدهم به گوش می‌رسد که این اخبار تایید صلاحیت این نامزد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بهروز اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی روز گذشته در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بود: بنده از صحت جعلی بودن مدرک هیچ اطلاعی نداشته، ولی شورای نگهبان کشور به نقصی در پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پی برده است.

سینا کمالخانی نماینده تفرش در مجلس یازدهم که با گرایش مستقل در این مجلس حضور دارد در این خصوص گفت: جعلی بودن مدرک تحصیلی من صحت ندارد.

وی افزود: هیات نظارت استان ابهاماتی را وارد کرده ولی معاون سیاسی استان در گفتگویی این موضوع را رد کرده است.

این نماینده مجلس یازدهم در خصوص نظر شورای نگهبان در اینباره نیز گفت: مشکلی به مدرک تحصیلی من وارد نیست، حتی خودم هم نمی دانم علت این ابهام چیست. درحال نامه نگاری با شورای نگهبان هستم ولی تا جایی که مطلعم شورای نگهبان هم این ادعا را تایید نکرده است. 

این اظهارات درحالی از سوی نماینده تفرش مطرح شد که بهروز اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرده بود، بنده از صحت جعلی بودن مدرک هیچ اطلاعی نداشته، ولی شورای نگهبان کشور به نقصی در پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پی برده است.

وی همچنین اعلام کرده بود: منتظر بررسی و نظر نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور نسبت به پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین مجلس شورای اسلامی هستیم که این کار زمان بر است و هر چه وزارت کشور و شورای نگهبان تصمیم بگیرند، بدان عمل خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала