عذرخواهی و استعفای امام جمعه ایرانشهر و ادامه واکنش‌های تند کاربران +ویدئو، عکس

اشتراک
انتشار ویدئویی از امام جمعه ایرانشهر و توزیع اسکناس‌های ده هزار تومانی در میان کارگران با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده و این واکنش‌ها منجر به عذرخواهی و استعفای ایشان شد.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال کمک‌های نقدی حجت الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی امام جمعه شهرستان ایران‌شهر از توابع زاهدان در استان سیستان و بلوچستان به کارگران بیکار و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی، بسیاری از کاربران به تندی از این اتفاق انتقاد کردند. و همین موضوع سبب شد وی از سمت خود استعفا دهد و با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از مردم عذرخواهی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by حواشی روز(همه چی) (@clip_hamechii) on

در این ویدئو ایشان چنین اظهار کردند: «این فیلمی که در فضای مجازی از بنده پخش شد بدون اجازه و هماهنگی و رضایت بنده پخش شده است و به محض اینکه باخبر شدم به آقایان گفتم حذف کنید. حرام است، حق الناس است. من راضی نیستم. ولی خوب فضای مجازی‌ست و عنان وقتی ز کف رفت، رفت. هدف ما این بود که به این کارگرانی که تا آن وقت از روز درآمدی نداشتند وجه مختصری تقدیم کنیم که دست خالی به منزل در این موقعیت بد اقتصادی نروند. و اینکه بیرون نیامدیم از ماشین بخاطر این بود که کسانی که در آن اطراف بودند جلب توجه نشود و جمع نشوند دور ماشین، هدف این بوده. والا انتشار این فیلم نه کار خداپسندانه‌ایست نه عقل پسند است و نه با عزت و کرامت این عزیزان مناسب است. بنده اگر تکدر خاطری را برای عزیزانی فراهم کردم واقعا عذرخواهی میکنم‌.»

کاربران بسیاری با واکنش‌های متفاوت اظهارنظر می‌کنند. جمعی از کاربران معتقدند با این کار شان و منزلت مردم خدشه‌دار شده است و عذرخواهی و استعفای ایشان بی‌فایده است. این کاربران عنوان می‌کنند اگر قصدی برای انتشار این ویدئو نبود زمانی که راننده شرح واقعه می‌کرد ایشان باید مخالفت می‌کردند که از این اتفاق فیلمبرداری نشود. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند ای کاش شبکه‌های اجتماعی در سطح کلان هم همین‌قدر کارگشا می‌بودند و بسیاری از مسئولین این چنین جسارت استعفا داشتند.

View this post on Instagram

A post shared by زنده باد بلوچستان (@00ajtwmd42) on

جمعی از کاربران اما عنوان می‌کنند نباید زود قضاوت کرد و تنها با دیدن یک فیلم کارهای مثبت ایشان را زیر سوال برد و با انتشار چنین ویدیوهایی شخصیت افراد را تخریب کرد. این کاربران عنوان می‌کنند که هر روز شاهد کمک‌‌های ارگان‌ها به مردم با گرفتن فیلم و عکس هستیم اما چرا آنها کمتر به چشم می‌آیند و کمتر مورد انتقاد قرار می‌گیرند؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала