سیل شکایات فرانسوی ها از همسایگان خود به پلیس به خاطر عدم رعایت قرنطینه

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر سیل شکایات فرانسوی ها از همسایگان خود به پلیس به خاطر عدم رعایت قرنطینه
سیل شکایات فرانسوی ها از همسایگان خود به پلیس به خاطر عدم رعایت قرنطینه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس فرانسه از سیل شکایات مردم این کشور از همسایگان خود به خاطر عدم رعایت قرنطینه برای پیشگیری از کرونا خسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک ، نیروی انتظامی فرانسه از زمان آغاز قرنطینه ، شروع به دریافت تعداد زیادی پیام تلفنی از شهروندانی کرده که می خواهند از همسایگان خود به خاطر عدم رعایت قرنطینه خانگی شکایت کنند.

این شکایت ها به خاطر دفاع از ایمنی همگانی است یا انتقام شخصی؟ الکساندر لانگلویس ، دبیرکل اتحادیه ماموران پلیس (Vigi Police) در مورد این وضعیت اظهار نظر کرده و از مردم خواست که فقط در موارد ضروری و درنگ ناپذیر پلیس را خبر کنند .

کرونا ایستگاه آخر بلاهای پزشکی نیست   - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
کرونا ایستگاه آخر بلاهای پزشکی نیست

وی گفت:"  برخی خواستار انتقام از همسایگان خود هستند اما همچنین در میان تلفن کنندگان کسانی هستند که صمیمانه به فکر ایمنی عمومی و سلامت مردم می باشند  . به هر صورت پلیس هر کاری  از دستش بر آید انجام می دهد .  البته تلفن های بیش از حد مردم بر کارآیی پلیس تأثیر منفی می گذارد. لازم است از شماره 17 ( شماره تلفن نیروی انتظامی فرانسه) فقط در مواقع اضطراری استفاده شود.  بسیار مهم است که از تلفن کردن در صورت عدم نیاز فوری به حضور پلیس خودداری کنیم."

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعتراف کرد در حال حاضر ما در بعضی از محله ها مخصوصاً محلات فقیر نشین مقررات خود انزوایی  رعایت  نمی شود و تعداد نیروهای پلیس برای تامین نظم در این محلات کافی نیست. ساکنان این محلات مسابقات فوتبال را برگزار می کنند ، بسکتبال بازی می کنند و یک بار حتی یک استخر درست در وسط خیابان راه اندازی کرده بودند. اوضاع در این مناطق دشوار است. علاوه بر این ، فعالیت فروشندگان مواد مخدر عملاً متوقف شده است. بسیاری از فروشندگان خرده پای مواد مخدر و مافیای محلی مخفی شده اند  اما دیر یا زود اوضاع خراب خواهد شد زیرا آنها به امرار معاش و درآمد نیاز دارند. وادار کردن مردم به نشستن در خانه هایشان دشوار شده و وضعیت به دلیل فعالیت جنایتکاران محلی دارد  بدتر می شود. "

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала