پیشنهاد کمک به زنان آسایشگر ژاپن

CC0 / Pixabay / ژاپن
ژاپن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زنان روسپی ژاپن نیز بر اثر شیوع کروناویروس دچار مشکلات مالی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «سی ان ان»، دولت ژاپن به زنان آسایشگر که مانند دیگر شهروندان کشور براثر شیوع «کووید -19» با مشکلات مالی روبرو شده‌اند، پیشنهاد کمک کرد.

برای سبک کردن ضربه اقتصادی، در کشور اقدامات تشویقی به ارزش تقریبا 989 میلیارد دلار اجرایی می‌شود. زنان آسایشگر (روسپی) نیز از حق ارسال تقاضا برای استفاده از این کمک برخوردار هستند. اما زنان آسایشگر زیاد نسبت به دریافت این کمک خوشبین نیستند.

کرونا در ژاپن - اسپوتنیک ایران
ورود شهروندان آمریکا به ژاپن ممنوع شده است؟

میکا یکی از زنان آسایشگر گفت:«دولت بطور دقیق شرایط دریافت کمک را مشخص نکرده است. افراد زیادی هستند که بدون داشتن کار از گرسنگی جان خود را از دست خواهند داد. نکته دیگر این است که «آسایشگری» در ژاپن رسما ممنوع است. برای زنان روسپی ثابت کردن اینکه درآمدی ندارند دشوار است، زیرا آنها «روزمزد» هستند.

به دلیل شیوع کروناویروس و قرنطینه، زنان آسایشگر ژاپن تنها منبع درآمد خود را از دست داده‌اند و نمی توانند کار دیگری پیدا کنند و هیچ یک از کارفرمایان در بحران اقتصادی دست به استخدام کارمندان جدید نمی زند.

مطابق با آخرین آمار، بیش از 10800مورد ابتلا به کروناویروس در ژاپن به ثبت رسیده است که از این تعداد، 238 نفر جان سپردند و 1069 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала