پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای کمک به ایران

© REUTERS / Jonathan Ernstپیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای کمک به ایران
پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای کمک به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020، ایران، آمریکا را صاحب می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود در کاخ سفید، از عملکرد دولتش برای مقابله با کرونا دفاع کرد و با تاکید براینکه «بستن مرزهای آمریکا و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، جان میلیون‌ها نفر را از مرگ ناشی از کرونا نجات داد»، بار دیگر برای کمک به ایران در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد.

ظریف: ما از هیچ سیاستمدار آمریکایی نصیحت نمی‌ پذیریم. - اسپوتنیک ایران
ظریف: ما از هیچ سیاستمدار آمریکایی نصیحت نمی‌ پذیریم

رییس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره کمک به ایران، گفت: اگر ایران از ما کمک بخواهد به آنها کمک می‌کنیم و دستگاه تنفس مصنوعی هم برایشان ارسال خواهیم کرد.مشکلی وجود ندارد.

رئیس‌جمهور آمریکا کشورش را «پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی» توصیف کرده است.

دونالد ترامپ همچنین گفته است همه آنچه که ایران باید انجام دهد این است که هوشمند باشد و با آمریکا توافق کند. وی افزود: دلیل طفره رفتن ایرانی‌ها از توافق با او این است که فکر می‌کنند اگر صبر کنند؛ «جو بایدن» رقیب دموکرات، فاتح انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ می‌شود و به این ترتیب، آنها می‌توانند آمریکا را تصاحب کنند.

رییس جمهور آمریکا خطاب به مردم این کشور گفت: اگر بایدن پیروز شود؛ آنها (ایران) آمریکا را صاحب می‌شوند. علاوه بر این، چین، ژاپن و مکزیک هم آمریکا را تصاحب می‌کنند. اگر بایدن پیروز شود دیگر کشوری برایتان باقی نمی‌ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала