پاسخ مجری برنامه تلویزیونی به شایعه دستمزد بسیار بالا +ویدئو، عکس

اشتراک
پاسخ رضا رشید پور، مجری برنامه حالا خورشید به اتهام دستمزد ۴۵۰میلیون تومانی!

به گزارش اسپوتنیک، شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که دستمزد رضا رشید پور، مجری معروف تلویزیون ایران را برای هر برنامه ۲۰ میلیون تومان برآورد کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by reza rashidpour (@reza_rashidpour) on

رضا رشیدپور در پاسخ به این شایعه عنوان کرده است که بعضی از افراد خواهان خراب کردن چهره های افراد مشهوری هستند که در بین مردم اعتبار دارند. او معتقد است که مردم نباید با این افراد همراه شوند چرا که آنان افراد مهمی را از اعتبار می اندازند که فردا روز به آنان نیاز دارند.

View this post on Instagram

اولین واکنش رضا رشیدپور به اتهام دستمزد 40 میلیون

A post shared by حاشیه نیوز (@hashiye_news) on

او جهت شفاف سازی و ثبت در تاریخ در صفحه شخصی خود عنوان کرده است که کل بودجه صدا و سیما برای هر اپیزوذ برنامه حالا خورشید در اوایل کار حدود 17 میلیون و در اواخرکار حدود 22 میلیون بوده است که شامل هزینه های دکور، اجاره استودیو (به علت خارج بودن از سازمان)، فیبر نوری، تهیه‌کننده، ۳مجری، تصویربرداران، صدابرداران، گرافیست، ساخت آیتم‌های تولیدی، عوامل تولید و فنی، LED و...) و دستمزد حدود ۵۰ نفری عوامل تولید این برنامه است. ‏
اسناد این هزینه ها و پرداخت ها توسط روابط عمومی شبکه 3 برای اثبات درستی صحبت های این مجری در توییتر منتشر شده که رضا رشید پور هم آنها را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.
او همچنین عنوان کرده است که 3 تخصص مهندسی عمران، خلبانی و کارگردانی را داراست و باید بتواند در حد خود از این تخصص ها درآمدزایی کند.
مجری حاال خورشید معتقد است همه این شایعه ها پس از یک برنامه تلویزیونی ایجاد شده است که در آن بصورت شفاف از دستمزد خود رونمایی کرده است.
View this post on Instagram

A post shared by saravan (@saravaniran) on

رضا رشیدپور همچنین عنوان کرده است که شکایت رسمی من درباره‌ی انتشار تهمت حقوق چهارصد و سی و سه میلیون تومانی و یا دریافت چهل میلیون تومان به عنوان دستمزد اجرا برای هر قسمت حالاخورشید تقدیم دادسرای محترم فرهنگ و رسانه شده است.
کاربران بسیاری این شایعات را نامربوط می دانند و معتقدند که این مجری برنامه خوب و پر محتوایی برای مخاطبین خود می سازد و باید همینطور پرقدرت ادامه دهد و به حواشی خیلی توجهی نکند.
به گفته این دسته از کاربران، مجری مسلط و خوب در سطح رضا رشیدپور کم پیدا می شود و او لایق دستمزدهایی است که میگیرد.
عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که رضا رشیدپور برای اجرای دو سه ساعته حالا خورشید، ماهی بیست تا سی میلیون تومن شخصا از صدا و سیما گرفته است در حالی که او از نمایندگان مجلس به شدت انتقاد کرده که چرا بالای بیست میلیون تومان حقوق میگیرند. این دسته از کاربران معتقدند که رضا رشیدپور باید به این تناقض هم پاسخ دهد.
بعضی از کاربران نیز معتقدند که حواشی برای هنرمندان همیشه وجود دارد و نباید به آن توجهی کرد.
عده ای از کاربران نیز رضا رشیدپور را نه به دلیل اینکه حقوق چندین میلیونی دریافت کرده بلکه بخاطر حمایت از مدیرانی که در مقابل مردم مسئول نیستند، مورد انتقاد قرار دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала