اثبات اثر بخشی داروی ضد کرونا در روسیه

© Fotolia / Alexander Raths معرفی داروی موثر برای درمان کرونا در روسیه
معرفی داروی موثر برای درمان کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روسیه اثر یک داروی ضد ویروس برای درمان ویروس کرونا به اثبات رسید.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس بیولوژیک فدراسیون روسیه اثر داروی ضد ویروس "مفلوکین" در ارتباط با ویروس کرونا را اثبات کرد.

 ویروس کرونا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
داروی درمان کرونا چه زمانی ساخته خواهد شد؟

ورونیکا اسکورتسوا، رئیس این آژانس گفت: اثبات شده که "مفلوکین" به طور کامل مانع گسترش کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 در کشت سلولی با غلظت 2 میکروگرم در لیتر می شود. این چنین غلظت در پلاسما خون پس از مصرف دارو در دوزهای درمانی برای استفاده انسان تائید شده است.

در تاریخ 9 آپریل وزارت بهداشت روسیه توصیه های مربوط به پیشگیری و درمان ویروس کرونا را اعلام کرد و لیست داروها برای افراد آلوده را گسترش داد. در این بیانیه توصیه شده که بیماران مبتلا به کووید 19 از داروهای کلروکین، هیدروکسی کلروکین، لوپیناویر + ریتوناویر، آزیترومایسین (همراه با هیدروکسی کلروکین) و اینترفرون برای درمان استفاده کنند.

ویتالی زویروا، رئیس گروه میکروبیولوژی، ویروس شناسی و ایمونولوژی دانشگاه پزشکی سچنووا مسکو، دارو برای درمان ویروس کرونا زودتر از یک سال و نیم الی دو سال ساخته نمی شود.

به گفته وی این ویروس را برای همیشه خواهد بود، به همین دلیل باید در یک محیط آرام داروهای درمانی آنرا تولید کرد.

پیش از این آنا پوپوا، رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف‌کننده روسیه اعلام کرده بود که این سازمان قصد دارد سه واکسن که می تواند در مبارزه با ویروس کرونا موثر باشد را تولید کند. یکی از آنها در حال حاضر استفاده می شود و بدون ضرر می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала