انتظار تهران از جهانیان نسبت به رفع تحریم های آمریکا

© Depositphotos.com / Borna Mirahmadianانتظار تهران از جهانیان نسبت به رفع تحریم های آمریکا
انتظار تهران از جهانیان نسبت به رفع تحریم های آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ایران در مسکو اعلام کرد که تهران از جهانیان انتظار دارد که از کمپین رفع تحریم های آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا حمایت کنن.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز شنبه اعلام کرد که تهران انتظار دارد جامعه جهانی از کمپین لغو تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران که مانع مبارزه با ویروس کرونا می باشد، حمایت کنند.

توضیحات ترامپ درباره دلیل ماسک نزدن وی  - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
عدم اعتماد ایران به آمریکا در مبارزه با کرونا

در این بیانیه آمده؛ این کمپین توسط سازمان های مردمی به ویژه معلمان زبان فارسی، ایرانشناسان و هنرمندان تشکیل شده است. این یک جنبش مردمی است که هدفش آگاهی مردم در مورد جنایات و تروریسم پزشکی است که توسط ایالات متحده انجام شده است و ما انتظار داریم تمامی کشورها، سازمانهای بین المللی و مردمان جهان به این جنبش بپیوندند و اقدامات عملی برای رفع این تحریم ها انجام دهند.

همچنین اضافه شده که هدف این است که جهانیان را نسبت به رنج مضاعف مردم ایران به دلیل تحریم های آمریکا و ویروس کرونا آگاه سازیم و تهران انتظار دارد که جامعه جهانی صدای مردم ایران بشنود.

سفارت ایران در فدراسیون روسیه از جمع آوری امضاء برای این کمپین را از نیمه دوم ماه مارس آغاز کرده است. همانگونه که در وب سایت این کمپین دیده می شود، در حال حاضر 268 هزار نفر از این کمپین حمایت می کنند.

گفتنی است که وزارت بهداشت ایران در تاریخ 19 فوریه از اولین مورد ویروس کرونا در این کشور خبر داده بود که در استان قم به ثبت رسیده بودند.

در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، تمامی مدارس این کشور تعطیل شده اند.

براساس داده های اخیر، در پی شیوع ویروس کرونا در جهان نزدیک 1 میلیون و 700 هزار نفر به این ویروس آلوده شده اند و بیش از 100 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала