وام یک میلیون تومانی به چه کسانی تعلق خواهد گرفت؟

© Photo / IRNAتومان
تومان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردم و رسانه‌ها به شایعات توجه نکنند و به اعتبار منابع اطلاع رسانی توجه شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، سازمان برنامه و بودجه طی اطلاعیه ای اعلام کرد، به زودی آدرس کامل و جزئیات ثبت نام وام یک میلیون تومانی اعلام خواهد شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه مردم و رسانه‌ها به شایعات توجه نکنند و به اعتبار منابع اطلاع رسانی توجه شود، در خصوص وام یک میلیون تومانی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

آمریکا مانع پرداخت وام صندوق بین المللی پول به ایران شد - اسپوتنیک ایران
آمریکا مانع پرداخت وام صندوق بین المللی پول به ایران شد

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است:«به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایتهای مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود، به اطلاع رسانه های محترم و هموطنان عزیز می رساند همانگونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ 20 فروردین ماه آمده است؛ هنوز نحوه، زمان بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است. بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی،جعلی و شایعه پراکنی ها تاکید می شود اخبار و اطلاعیه ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала