نماینده نیویورک: قربانیان کرونا در پارک ها دفن می شوند

© REUTERS / Andrew Kellyنماینده نیویورک: قربانیان کرونا در پارک ها دفن می شوند
نماینده نیویورک: قربانیان کرونا در پارک ها دفن می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک لوین عضو تاثیرگذار قانونگذاری در شهر نیویورک، بیان داشت: قربانیان کرونا ویروس باید "بطور موقت" در پارک های شهر دفن شوند.

به گزارش اسپوتنیک، بیل دو بلاسیو شهردار شهر نیویورک تأیید كرد، كه این شهر ممكن است به محل دفن "موقت" احتیاج داشته باشد، اما از بحث در مورد پارک ها خودداری كرد.

سناتور دموکرات درباره شیوع احتمالی کرونا توسط آمریکا دست به افشاگری زد - اسپوتنیک ایران
سناتور دموکرات درباره شیوع احتمالی کرونا توسط آمریکا دست به افشاگری زد

لوین در توییتر خود نوشت: ما به زودی عملیات دفن موقت را آغاز خواهیم کرد، و احتمالاً با استفاده از پارک های نیویورک عملیات دفن و خاکسپاری انجام شود. بله، درست خواندید! چاله هایی برای دفن 10 تابوت در یک ردیف حفر خواهند شد.

پس از سخنان طوفانی لوین در شبکه های اجتماعی، وی توضیح داد که این فقط مربوط به زمانیست که شهر برای آن خودش را آماده می کند. "اگر میزان مرگ به اندازه کافی افت پیدا کند، این اقدامات لازم نخواهد بود."

از بیل دو بلازیو شهردار نیویورک، در مورد این احتمال در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه سؤال شد؛ وی در پاسخ گفت: ما ممکن است با دفن موقت مواجه شویم تا بعدا بتوانیم با هر خانواده متوفی موضوع را حل کنیم. ما امکان دفن موقت را خواهیم داشت.

به نوبه خود، اندرو کوومو فرماندار ایالت نیویورک، اظهار داشت: من در مورد دفن مردم در پارک ها چیزی نشنیده ام

در ایالت نیویورک تاکنون 130 هزار مورد ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده است، تعداد کشته ها به 4.7 هزار نفر افزایش یافته است. بیشتر موارد ابتلا در شهر نیویورک متمرکز است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала