چگونه پسر دو رگه ایرانی-آلمانی مادر خود را دست می اندازد +ویدئو

© Photo / PicabayYoung boy
Young boy - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش های تند یک مادر ایرانی نسبت به شوخی‌های پسر دورگه خود سوژه شبکه های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک پسر جوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با مادر ایرانی خود به شوخی می پردازد. گفته شده است که این پسر دورگه ایرانی-آلمانی است و مانند بسیاری از پسران جوان به شوخی می پردازد.

View this post on Instagram

A post shared by Amiraria (@amir_l_aria) on

گفته شده است که ویدئوهای این پسر خارجی ثابت کرد که با مامان های ایرانی نمیشه شوخی کرد. او ابتدا مقداری خامه سفید را روی بشقابی ریخت و زمانیکه مادر او به خانه آمد، به روی صورت او پرتاب کرد. مادر او نیز که ترسیده بود در جواب این کار پسر خود او را کتک زد.

View this post on Instagram

A post shared by @limoofashion on

در یک چالش دیگر این پسر دورگه مقداری شکلات نوتلا بر روی دست خود ریخت و از مادر خود طلب دستمال توالت کرد. هنگامی که مادر او به او دستمال داد متوجه ماده قهوه ای رنگ بر روی دستگیره در دستشویی شد اما متوجه نشد که آن شکلات است. بنابراین با سو برداشت دوباره پسر خود را به باد کتک گرفت. گفته شده است که او از شوخی های رایج در شبکه های اجتماعی تقلید کرده است و همان شوخی ها را با مادر ایرانی خود کرده اما نتیجه متفاوتی دریافت کرده است.
View this post on Instagram

A post shared by new page (@corona.joke) on

بسیاری از کاربران معتقدند که وقتی این پسر از ظرفیت نه چندان بالای مادر خود آگاه بود نباید با او چنین شوخی هایی انجام دهد. بعضی از کاربران نیز خطاب به این پسر عنوان کردند که وقتی می دانی که در نهایت از مادر ایرانی خود کتک می خوری چرا دوباره با او شوخی می کنی. عده ای از کاربران نیز این شوخی ها را رایج بین جوانان می دانند و معتقدند که آنها باید با هم برای سرگرم شدن چنین شوخی هایی انجام دهند و انجام دادن آن با مادر خود جایز نیست. به گفته این دسته از کاربران او باید با مادر خود مهربان تر رفتار کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала