واکنش موسوی به ادعای پمپئو مبنی بر دست‌ داشتن دیپلمات‌های ایران در یک ترور

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of Iranواکنش موسوی به ادعای پمپئو مبنی بر دست‌ داشتن دیپلمات‌های ایران در یک ترور
واکنش موسوی به ادعای پمپئو مبنی بر دست‌ داشتن دیپلمات‌های ایران در یک ترور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر دست‌ داشتن ایران در ترور یک شخص در ترکیه، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهار داشت: این یک واقعیت انکارناپذیر است که دیپلمات‌های آمریکایی مدت‌ها است که درگیر کودتاها، مسلح کردن تروریست‌ها، دامن زدن به خشونت‌های فرقه‌ای، حمایت از کارتل‌های مواد مخدر، قلدری دولت‌ها و شرکت‌ها، جاسوسی حتی متحدان ایالات متحده، معاشرت با دیکتاتورها، قصاب‌ها، تروریست‌ها و ... هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به ادعای مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر دست داشتن دیپلمات‌های ایران در ترور یک شخص مخالف در ترکیه، در توئیتی نوشت: اما وزیر خارجه پمپئو (رئیس پیشین سازمان سیا و وزیر نفرت) و اربابانش "کار" را کاملا به سطح جدیدی برده‌اند: تروریسم پزشکی. به همین دلیل است که او به علت داشتن وجدانی سرشار از گناه دست به چنین فرافکنی روانی می زند.

​گفتنی است پیش از این وزیر امورخارجه آمریکا در یک پیام توئیتری با طرح ادعایی مبنی بر اینکه دیپلمات‌های ایرانی در ترور یک شخص مخالف در ترکیه دست داشته‌اند، اظهار داشته بود که دیپلمات‌های ایران در اروپا نیز چندین ترور و نقشه برای بمب‌گذاری ترتیب داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала