پیشنهاد دکتر کوئین بازیگر پزشک دهکده برای درست کردن ماسک +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی
مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جین سیمور با ظاهر دکتر کوئین ویدئویی منتشر کرده و درست کردن ماسک با دستمال سفره را راهکار این پزشک در نبود ماسک عنوان کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، جین سیمور کاراکتر سریال پزشک دهکده با همان لباس‌های قدیمی‌اش که در نقش دکتر کوئین در این سریال خوش درخشید ویدئویی طنز منتشر کرد و در مورد وقتی که ماسک وجود نداشت، گفت: «دکتر کوئین بدون ماسک در غرب وحشی چه کاری می‌توانست انجام دهد؟! البته، خودش با دستمال سفره و پارچه روتختی ماسک درست می‌کرد.»

این ویدئو در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود و واکنش‌های متفاوت کاربران را به همراه دارد. کاربران بسیاری ضمن اینکه عنوان می‌کنند این سریال نوستالژی دهه شصتی‌هاست که بسیاری از خاطرات گذشته را برایشان زنده می‌کند، با بیان طنز عنوان می‌کنند اگر در دهکده‌ای که دکتر کوئین زندگی می‌کرد کرونا وجود داشت او با توجه به سابقه‌ی درخشانش واکسن کرونا را کشف می‌کرد و مردم آنجا را نجات می‌داد.

View this post on Instagram

A post shared by Dr. Quinn MW Fan Page!! (@dr.quinnmwfan) on

جمعی از کاربران توصیه دکتر کوئین را کاملا صحیح می‌دانند و استفاده از دستمال‌‌های کوچک به جای ماسک برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را منطقی عنوان می‌کنند. این کاربران بر این باورند گذشتگان نیز در چنین موقعیت‌های مشابه زندگی کرده‌اند و تنها از امکانات و لوازمی که در دسترس داشتند برای مراقبت از خود استفاده می‌کردند. آنها عنوان می‌کنند به جای گلایه از نبود برخی چیزها بهتر است به خودمان کمک کنیم و علاوه بر اینکه ترس را از خود دور می‌کنیم از وسایل مشابه که می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را کمتر کند استفاده کنیم تا از این ویروس ایمن شویم.

View this post on Instagram

A post shared by ديدن گاه 👁 (@didangah) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала