مرکل در رابطه با قرنطینه خانگی صحبت کرد

© AP Photo / Markus Schreiberآنگلا مرکل صدر اعظم آلمان فدرال
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان فدرال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، پس از سپری کردن دوره قرنطینه خود اظهار داشت که کار ساده ای نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، در رابطه با اینکه چگونه اوقات خود را در زمان قرنطینه خانگی گذارنده است، گفت: "کارساده‌ ای نبود".

 روسیه ترافیک هوایی بین المللی خود را متوقف می‌کند - اسپوتنیک ایران
روسیه ترافیک هوایی بین المللی خود را متوقف می‌کند

صدر اعظم آلمان، پس از سپری نمودن دوره قرنطینه در خانه، به دفتر کارش در برلین بازگشت، وی در 22 ماه مارس به دلیل آلوده شدن به ویروس کرونا، به خانه فرستاده شد. هر سه آزمایش مرکل که در طول دوره قرنطینه منفی بود.

سایت دولت آلمان با انتشار بیانیه مرکل نوشته است: خوشحالم که دوباره به عنوان نخست وزیر آلمان با شما تماس بگیرم، دوره قرنطینه من تمام شده است، احساس خوبی دارم حالا می دانم 14 روز در خانه ماندن، 14 روز از طریق تلفن و به صورت آنلاین در ارتباط بودن با جهان کار ساده ای نیست. به خصوص برای بسیاری از افراد سالخورده یا بیمارانی که باید در این زمان تنها در خانه باشند دشوار است، زیرا ویروس خطر بزرگی را برای آنها به وجود می آورد. بعضی ها، برخلاف من، نمی توانند بعد از گذشت دو هفته از خانه خارج شوند. آرزوهای گرم دارم به همه کسانی که اکنون در این شرایط هستند.

او همچنین افزود: عید پاک هفته آینده فرا می رسد، میلیون‌ ها مسیحی به کلیسا می روند، در جشن‌ها شرکت می کنند و با اقوام دیدار می کنند، امسال آلمانی‌ ها عید پاک کاملا متفاوتی خواهند داشت. زیرا عبادت عمومی و تمام تجمعات عمومی ممنوع شده است.

صدر اعظم آلمان اظهار داشت: خوشحالم که مراسم عید پاک را می توانم در آلمان از طریق تلویزیون و رادیو به صورت آنلاین دنبال کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала