گزارش و تحلیل

ظهور خون آشامان نوین

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ظهور خون آشامان نوین
ظهور خون آشامان نوین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دکتر محمد جواد ظریف در تویت اخیر خود به رییس جمهوری آمریکا گوشزد کرده که :" ایران جنگی را آغاز نمی کند اما جنگ افروزان را ادب خواهد کرد".

وزیر امور خارجه ایران در این توییت خود خطاب به ترامپ افزودند:"  آقای ترامپ! یک بار دیگر به وسیله جنگ‌ طلبان همیشگی، گمراه نشو! ایران دوستانی دارد؛ اما هیچکس میلیون‌ها "نیروی نیابتی" ندارد.

برخلاف ایالات متحده که با پنهان‌کاری، دروغ می‌گوید، فریبکاری می‌کند و آدم می‌کشد؛ ایران فقط برای دفاع از خودش دست به اقدام می‌زند، آنهم آشکارا!"

آنهایی که دکتر ظریف را می شناسند بخوبی می دانند که ایشان یک دیپلمات تمام عیار است که به دیپلماسی و مذاکره باور دارد و به هیچ وجه در مورد جنگ دوست ندارد صحبت کند.

در واقع دولت آقای روحانی کلا دولتی است که از ابتدای شروع به کاراش به دنبال حل مشکلات و اختلافات از طریق مذاکره و دیپلماسی بوده و هست.

مردم ایران هم وقتی به آقای روحانی رای دادند به دنبال آن بودند که اختلافاتشان با ایالات متحده از طریق مسالمت آمیز و گفتگو و مذاکره حل شود.

ادامه پیشروی کرونا: مرگ تعداد بی سابقه ای از مبتلایان در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
ادامه پیشروی کرونا: مرگ تعداد بی سابقه ای از مبتلایان در آمریکا

اینجا باید توجه داشت که مذاکرات موسوم به مذاکرات هسته ای در واقع مذاکراتی میان ایران و ایالات متحده بود و پنج کشور دیگر حاضر در این مذاکرات هیچ مشکل و یا اختلافی با ایران نداشتند و فقط آنجا حاضر بودند تا نتیجه این مذاکرات، یعنی برجام، را تضمین کنند، چون ایرانی ها اطمینان نداشتند ایالات متحده پایبند تعهدات خود خواهد بود.

بر عکس تصور ها حتی زمانی که آقای اوباما در کاخ سفید بود هم ایالات متحده به تعهدات خود عمل نکرد و برای فرار از اجرای تعهدات خود بهانه جویی می کرد.

اما نکته ای که امروزه وجود دارد این است که در آن طرف سیاستمدارانی در راس کار قرار گرفته اند که نه فقط به هیچ گونه تعهدی از طرف کشورشان پایبند نیستند بلکه به دنبال جنگ و خونریزی و کشت و کشتار هستند.

عموما افرادی با تفکرات وحشیانه سنتی غرب گرا موسوم به تفکر های گاوچرانی که فکر می کنند می توانند جهان را با همان تفکر هدایت کنند و به دیگران مانند گاوها و یا اسب هایی نگاه می کنند که باید به زور رام شوند و به آنها سواری بدهند.

آنها چون توانسته اند برخی رهبران دست نشانده خود در کشورهای عربی را رام کنند فکر می کنند بقیه هم مثل اینها هستند.

حال اینها در کنار سیاست مدارانی قرار گرفته اند که با تفکر های نئونازی و فاشیستی نام خود را نئولیبرال گذاشته اند.

آمریکا: چین تعداد مبتلایان به کرونا را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده است - اسپوتنیک ایران
آمریکا: چین تعداد مبتلایان به کرونا را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده است

من نام آنها را خون آشامان نوین می نامم.

چون ظهور آنها همزمان شده با ظهور ویروس کرونا که به قول خودشان از خون خفاش نشآت گرفته.

سیاست مدارانی که باور دارند کشته شدن ملیون ها انسان مهم نیست بهم بقای نسل قویتر که بر اساس عقاید آنها ثروتمند ترها هستند، می باشند.

حتی برخی از این سیاتمداران پا را فراتر گذاشته اند و به راحتی در مورد اینکه جمعیت بشر بسیار زیاد است و این افزایش جمعیت به ضرر اقتصاد جهانی است صحبت می کنند و اظهار می دارند که جمعیت بشر به سه روش باید کنترل شود، کاهش زاد و ولد، راه اندازی جنگ های بزرگ که ملیون ها نفر در آن از بین بروند و یا پخش ویروس و یا به قول خودشان یک طاعون جدید که بتواند تعادل انسانی را بر قرار کند.

به خوانندگان محترم پیشنهاد می کنم گزارشی که در تاریخ 30 شهریور 1394 در مشرق نیوز با عنوان "پشت پرده طرح کاهش جمعیت در جهان از زبان سیاستمداران غربی + عکس و سند" منتشر شده مراجعه کنند تا متوجه این ماجرا شوند.

در آن زمان هنوز نه بحث کرونا مطرح بود نه آقای ترامپ رییس جمهوری آمریکا بود اما مشاهده می کنیم همه طرح هایی که مطرح شده امروزه در حال پیاده شدن است.

طبق پیش بینی ای که خود آقای ترامپ روز گذشته مطرح کرد حدود یکصد تا دوست هزار آمریکایی احتمالا قبل از اینکه امکان کنترل ویروس کرونا محقق گردد کشته خواهند شد.

اگر اینگونه باشد یعنی حد اقل حدود ده برابر این تعداد در سطح جهان جان خود را از دست خواهند داد شاید مقداری کمتر یا بیشتر.

اما این ماجرا خواسته گروه های خون آشام نوین را محقق نمی کند چون بر اساس خواسته آنها حد اقل یک سوم جمعیت کره زمین باید حذف شوند.

پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند - اسپوتنیک ایران
پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند

بر اساس این دیدگاه در ایالات متحده و اروپا تعداد زیادی افراد هستند که به عنوان بار بر دوش جامعه به حساب می آیند و باید از شر اینها خلاص شد.

پناهندگان – پیرهایی که هزینه بازنشستگی بر دولت ها تامین می کنند – افراد مریض که کارایی ندارند – مهاجران غیر قانونی که کارهای دیگران را می دزند و ...

اگر به آمار کشته شدگان در اروپا و آمریکا نگاهی گذرا داشته باشید متوجه می شوید همه این کشته شدگان از این طیف هستند.

اما حذف این تعداد انسان قطعا هیاهوی زیادی راه خواهد انداخت و به همین دلیل هم هست که خون آشامان نوین به دنبال آن هستند که جنگی، و لو جهانی راه بیاندازند که موجب آن شود تا هم تعداد زیادی از انسان ها کشته شوند تا موازنه انسانی ای که به دنبال آن هستند برقرار گردد هم اینکه توجه رسانه های جهان و مخصوصا رسانه های داخلی آنها به سمت و سوی این جنگ برود و کسی به دنبال آمار کشته شدگان بر اساس کم کاری های پزشکی در کشورهای آنها نباشد.

به همین دلیل هم ظاهرا آمریکایی ها به دنبال راه اندازی یک جنگ در منطقه خاور میانه می باشند وتلاش دارند به بهانه های مختلف در حین ای که جهان درگیر مبارزه با کرونا است ایران را به قول معروف انگولک کنند تا چنین جنگی را راه بیاندازند.
امری که قطعی است این می باشد که ایران به هیچ وجه به دنبال جنگ نیست اما اگر جنگی بر علیه آن تحمیل شود قطعا مجبور است از خود دفاع کند و هم خود و هم همپیمانانش با تمام قدرت وارد این جنگ خواهند شد و احتمالا کل منطقه خاورمیانه به آتش کشیده شود.

بدیهی است بسیاری از رهبران جهان از جمله بسیاری از سیاستمداران درون ایالات متحده و حتی کشورهای غربی امروزه با این دیدگاه خون آشامان نوین مخالف هستند و مشاهده کردیم که پرزیدنت پوتین چند روز پیش با چه لحنی با دیگر رهبران جهان سخن می گفت، لحنی که بسیاری را به تعجب واداشت که در جهان چه خبر شده.

امروزه دیگر همه جهان در شرایطی قرار گرفته که یا باید در صف خون آشامان نوین قرار گیرند و یا در مقابل آنها.

شاید این جنگ، جنگ آخر باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала