جریمه سنگین خودروها در روز ۱۳ بدر +ویدئو، عکس

© Photo / Soheil Gargari جریمه سنگین خودروها در روز ۱۳ بدر +ویدئو، عکس
 جریمه سنگین خودروها در روز ۱۳ بدر +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توقف خودروها در ورودی پارک‌ها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی را در پی دارد!

به گزارش اسپوتنیک، با اخطار فرمانده نیروی انتظامی تهران، در سیزده بدر کرونایی سال ۹۹، مردم باید در خانه بمانند و خودروهای پارک شده در حاشیه و ورودی پارک ها و بوستان ها با جریمه ۵۰۰ هزارتومانی روبرو خواهند شد. همچنین گفته شده است که در صورت عدم توجه شهروندان به اخطار پلیس و نیروی انتظامی، برخی از خودروها به پارکینگ انتقال داده می شوند.

View this post on Instagram

A post shared by 💥خبر فوری (@khabar_fouriy) on

 

همچنین گفته شده است که در روز طبیعت تمامی بوستان و پارک ها تعطیل می باشد و مردم باید در خانه بمانند تا از انتشار این بیماری خطرناک جلوگیری کنند.

View this post on Instagram

A post shared by ⚜️مهندسین مشاور علیزادگان⚜️ (@alizadegan.co) on

 

همچنین در رودی و خروجی شهرها، خودروهایی که پلاک شهر دیگری باشند نیز جریمه خواهند شد.

 

View this post on Instagram

A post shared by piranshahrrudaw (@p.rudaw) on

بسیاری از کاربران معتقدند که عید سال ۱۳۹۹ در ایران رنگ و بوی عید نداشته بنابراین روز سیزده بدر هم در خانه می مانند و این بیماری را جدی می گیرند. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که از اوایل بهمن ماه باید این قوانین بصورت جدی و سخت اعمال می شد و در حال حاضر فایده کمی دارد. به گفته این دسته از کاربران، عده ای از مردم قبل از روز سیزده بدر به مسافرت رفتند تا برای روز سیزده بدر در شهر دیگری باشند و این قانون باید زودتر ابلاغ و اعلام می شد. عده‌ای از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که سیزده بدر خود را بر روی پشت بام خانه خود سپری خواهند کرد‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала