نظر کاربران درباره طرح مقابله با زنجیره انتقال کرونا +ویدئو، عکس

© Sputnik / Siavash Sobhgahi траффик в Тегеране
траффик в Тегеране  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران نسبت به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مسافران واکنش نشان دادند!

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ایسنا، رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، حسین ذوالفقاری گفته است که کسانی که قصد مسافرت دارند از همین لحظه سفر خود را قطع کنند، در این طرح صرفا به افراد ساکن اجازه ورود داده می شود.

View this post on Instagram

A post shared by رهـــا گــرافیک‌ (@rahagraphic_ir) on

ذوالفقاری همچنین ادامه داده است که کسانی که الان در مسافرت هستند سریعا به خانه‌های خود برگردند، کسانی هم که در محل سکونت خود هستند برای سفر تصمیم نگیرند، کسانی که مسافر هستند باید بدون ورود به شهرهای در مسیر به مقصد اصلی بروند.

View this post on Instagram

A post shared by زعفران وزرشک اصل ایرانی (@persian.original.saffron) on

رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصریح کرد که ۲ رقم اول کد ملی، پلاک خودرو ، بیمه و ... نشان دهنده این است که افراد ساکن این شهر هستند یا نه ؟
او همچنین ادامه دهد که رانندگان خودروهایی که قصد رفتن به شهرها را دارند و تخلف کنند و وارد شهرهای دیگر شوند خودروهای آنها ۱ ماه توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
بسیاری از کاربران که به صحبت های مسئولین گوش داده و قرنطینه را رعایت کردند با این طرح موافق هستند. عده‌ای از کاربران معتقدند که این طرح باید در آستانه عید نوروز و در ورودی شهرها اعمال می شد. به گفته این دسته از کاربران، مسئله اصلی کنترل ویروس کرونا در اوایل انتشار آن بوده است که انجام نشد و این ویروس در کل ایران منتشر شده است و بسیاری از مردم فوت شدند بنابراین طرح جریمه کاری از پیش نخواهد برد.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که مقدار جریمه باید بیشتر شود و خودروها نیز خوابانده شود و گواهینامه های افراد خطاکار نیز باید باطل گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала