نماینده فرانسه: تحریم های اقتصادی علیه روسیه و ایران را باید فورا برداشت

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده فرانسه: تحریم های اقتصادی علیه روسیه و ایران را باید فورا برداشت
نماینده فرانسه: تحریم های اقتصادی علیه روسیه و ایران را باید فورا برداشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده پارلمان فرانسه: تحریم های اقتصادی علیه فدراسیون روسیه ، ایران و دیگر کشورها در شرایط شیوع کروناویروس باید بلافاصله برداشته شود تا غم و اندوه بخاطر این وضعیت چند برابر نشود.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه اورار، نماینده پارلمان فرانسه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: "برای ارائه خدمات پزشکی در زمان شیوع کرونا که کل سیاره را فرا گرفته است، باید تحریم ها برداشته شوند. هیچ مشکلی نباید وجود داشته باشد تا سازمان ملل نقش خود را در حمایت از حقوق بین الملل ایفا کند. زندگی باید بالاتر از سایر ملاحظات باشد."

تحریم ها علیه ایران برای سلامت جهان باید برداشته شود - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تحریم ها علیه ایران برای سلامت جهان باید برداشته شود

وی خاطرنشان کرد که از نظر وی روسیه، در مواجهه با این خطر، معتقد است که جان انسان با ارزش ترین سرمایه است.

وی افزود: "روسیه قبلاً تمایل خود را برای ارائه کمک در سطح بین المللی نشان داده است، و نه فقط کمک به ایتالیا، نه فقط با کلمات بلکه با یک عمل انسانی که مردم ایتالیا از آن استقبال فراوان کردند."

به گفته وی، برای متوقف کردن هرچه سریعتر شیوع این بیماری، باید موانعی که مانع اقدامات در حوزه سلامت است برداشته شوند. برای این منظور همه تحریم های اقتصادی علیه روسیه، ایران و سایر کشورها باید بلافاصله برداشته شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала