افشای جزئیات شیوع کرونا در یک ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا

© REUTERS / Khamافشای جزئیات شیوع کرونا در یک ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا
افشای جزئیات شیوع کرونا در یک ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از منابع موجود در نیروی دریایی ایالات متحده گزارش داده است که تعداد افراد مبتلا به کرونا ویروس در ناو هواپیمابر آمریکایی "تئودور روزولت" به 25 نفر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک ، قبلاً اعلام شده بود سه نفر مبتلا شده اند و سپس توماس مودلی، وزیر  نیروی دریایی ایالات متحده ، از موارد جدید ابتلا خبر داد  اما شمار مبتلایان  را ذکر نکرد. به گفته وی ، همه خدمه ناو هواپیمابر آمریکایی بدون استثنا تست کروناویروس خواهند داد.

جایگاه اول آمریکا در جهان از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا  - اسپوتنیک ایران
جایگاه اول آمریکا در جهان از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا

یکی از منابع سی ان ان  گفته است که  ممکن است به موازات انجام تست ها معلوم شود ده‌ها ملوان مبتلا شده اند. یکی منبع دیگر گفت: در صورت افزایش فوقالعاده زیاد تعداد افراد مبتلا ، پنتاگون احتمالاً آمار مربوطه را  پنهان  نگاه خواهد داشت تا این ناو هواپیمابر مشهور نیروی دریایی ایالات متحده در مقابل رقبا ، به ویژه چین و کره شمالی بیش از حد آسیب پذیر  به نظر نرسد.

حدود 5 هزار ملوان در ناو هواپیمابر آمریکایی "تئودور روزولت" مشغول خدمت هستند.

امروز اعلام شد آمریکا از لحاظ تعداد موارد تأئید شده ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در جهان در جایگاه اول قرار گرفت. طبق ارزیابی دانشگاه جان هاپکینز در حال حاضر بیش از 85.4 هزار مورد ابتلا به کرونا  در این کشور وجود دارد که در مقایسه با 81.3 هزار مورد در چین بیشتر است . به این ترتیب ایالات متحده از این لحاظ  از ایتالیا و چین پیشی گرفته است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала