آمریکا بیش از یک میلیارد دلار از موسس تلگرام غرامت می گیرد

© AP Photo / Tatan Syuflana, Fileآمریکا بیش از یک میلیارد دلار از موسس تلگرام غرامت می گیرد
آمریکا بیش از یک میلیارد دلار از موسس تلگرام غرامت می گیرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا بر حکم دادگاه در منطقه جنوبی نیویورک، با توجه به شکست پروژه طرح اوراق بهاردار (اس ای اس)، موسس تلگرام باید غرامت پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، از آنجا که پرونده کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در اختلاف با تلگرام به دادگاه کشیده شده است و تلگرام باید رمزنگاری گرام به عنوان لیست امنیتی را به همگان معرفی کند و این اتفاق نیفتاد، موسس تلگرام باید غرامت بدهید. این تصمیم هنوز قطعی نیست، اما  قاضی کوین کاستلا شانس پیروزی شرکت پاول دوروف را کم می داند.

موسس تلگرام : واتساپ را از گوشی هایتان حذف کنید! - اسپوتنیک ایران
پاول دوروف به دادگاه احضار شد

چنین حکمی از دارایی دوروف 1.3 میلیارد دلار کم می کند، زیرا وی قول داده بود در صورت عدم موفقیت پروژه ، آنچه را که تلگرام برای توسعه و توسعه آن هزینه کرده است به سرمایه گذاران بازگردد – این مبلغ 77 درصد کل این پروژه است.

SEC در اکتبر سال گذشته شکایتی را علیه تلگرام مطرح کرد، در نتطجه این شبکه پیام رسان مجبور شد که راه اندازی رمزنگاری را به حالت تعلیق درآورد. این آژانس معتقد است که این شرکت از قبل فرصتی برای سرمایه گذاری در فروش مجدد ارز رمزگزاری شده را به سرمایه گذاران قول داده بود، اما این کار را انجام نداد.

دادگاه ادامه دارد و دوروف هنوز هم فرصت تجدید نظر دارد. با این حال ، دادگاه با تمام استدلال های موجود اعلام می کند که تغییر در حکم بعید است.

همانطور که در تصمیم دادگاه ذکر ش ، عدم موفقیت پروژه ارز رمزنگاری شده به اعتبار ویژه تلگرام و دوروف آسیب خواهد رساند و همچنین برای جذب سرمایه لازم توسعه پیام رسان مشکلاتی را ایجاد می کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала