حتمی شدن احتمال ابتلای مجری پزشک تلویزیون به کرونا +عکس، ویدئو

© REUTERS / Yara Nardiگمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا
گمانه زنی درباره کانون اولیه شیوع کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجری تلویریون ایران که احتمال کرونای مثبت می داد، به طور قطعی به این بیماری مبتلا شده است!

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش ویدئویی از دکتر عاطفه میرسیدی، مجری و خبرنگار تلویزیون در رابطه با کرونا و عدم ترس از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که خود او احتمال می داد به کرونا مبتلا شده است.

View this post on Instagram

دکتر میرسیدی مجری صداو سیما به کرونا مبتلا شد.

A post shared by Film_clip_ax (@film_clip_ax) on

گفته شده است که این پزشک خبرنگار در آگاهی دادن به مردم در برابر ویروس کرونا بسیار تلاش کرده است و از روز اول سعی داشت که مردم را برای شکست دادن این ویروس در ایران آماده کند. همچنین گفته شده است که او اکنون در قرنطینه خانگی است و ابتلای او به ویروس کرونا قطعی است.

View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان (@honarmandan.khabar) on

عده‌ای از کاربران معتقدند که این خبرنگار به صورت اغراق آمیزی کرونا را کوچک و مانند یک سرماخوردگی ساده جلوه داد و همین امر سبب شد تا مردم ایران این ویروس مرگبار را دست کم بگیرند. در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران معتقدند که خانم میرسیدی در شرایطی که این ویروس به تازگی وارد ایران شده بود سعی در شفاف سازی آن می کرد تا مردم از آن وحشت نکنند و بتوانند اصولی با آن مقابله کنند. این دسته از کاربران معتقدند که این پزشک حرف اشتباهی نزده است و بیماری کووید ۱۹ مانند یک سرماخوردگی است.

View this post on Instagram

A post shared by رویداد یزد (@rouydad_yazd) on

عده ای از کاربران تنیز عنوان کردند که او که پزشک است و در برنامه تلویزیونی احتمال ابتلای خود به این ویروس را می داده است، به جای حضور در برنامه تلویریونی باید از ابتدا در قرنطینه می بود چرا که ناقل این ویروس در جامعه بوده است‌.

View this post on Instagram

A post shared by Tadbirpress /تدبیرپرس (@tadbirpress) on

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که احتمالا عاطفه میرسیدی بعلت صحبت و ارتباط نزدیک با مسئولین و بیماران مبتلا به کرونا به این بیماری مبتلا شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала