انتقاد کاربران از آموزش طنز ورزش در خانه با حجاب کامل برای بانوان +ویدئو

© Fotolia / Djedzuraتصویر جنجالی زن جوان سعودی با دامن کوتاه + فیلم
تصویر جنجالی زن جوان سعودی با دامن کوتاه + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آموزش ورزش در خانه توسط یک خانم با حجاب کامل واکنش‌‌های کاربران در صفحات اجتماعی را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئوهایی که ظاهرا جنبه طنز دارد، از آموزش حرکات ورزشی با عنوان ورزش در خانه برای روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی توسط یک خانم به ظاهر محجبه با پوشش کامل و چادر در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که واکنش‌های کاربران را در روزهای آغازین سال ۹۹ به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از انتشار ویدئوهای مختلف بدون توجه به محتوی آن در فضای مجازی که غالبا موجب آزار و دلزدگی برخی می‌شود، نسبت به این ویدئو واکنش نشان می‌دهند و بر سر واقعی و طنز بودن آن اختلاف‌نظر دارند. جمعی از کاربران که این ویدئو را یک شوخی می‌دانند معتقدند هر از گاهی صدای خنده کسی که این ویدئو را ضبط می‌کند نشان می‌دهد که این فیلم برای سرگرمی و شوخی تهیه شده است و عنوان می‌کنند به هیچ عنوان شوخی جالبی نیست و این اقدام را توهین به بانوان ایرانی بخصوص آنان که در زمینه‌های ورزشی صاحب نام هستند، می‌‌باشد. این کاربران امیدوارند با پیگیری‌های لازم به صورت جدی با این شخص برخورد شود تا دلیل خود را از انتشار چنین ویدئویی در فضای مجازی برای مردم بازگو کند.

View this post on Instagram

A post shared by 💟زندگی_دلخواه (@zendegiye_delkhah) on

جمع دیگری از کاربران که این آموزش را واقعی و به دور از هرگونه تمسخر و طنز می‌دانند؛ این سبک از ورزش در خانه با حجاب کامل را بین برخی از افراد جامعه که اعتقادات افراطی دارند مرسوم می‌دانند. اما کاربران معتقدند که هیچ کس د خانه خود با حاب نیست و لزومی به این نوع از آموزش جز با هدف تمسخر و خنده احساس نمی شود.
کاربرانی نیز معتقدند اگر شخصی قصد واقعی هر نوع آموزشی را داشته باشد و جزئیات آن را نتواند به راحتی به همراهانش منتقل کند می‌‌تواند به واسطه شخص دیگری آن را به دیگران بیاموزد، بنابراین می‌توان این‌گونه استنباط کرد که هدف اصلی این شخص خودنمایی و مورد توجه قرار گرفتن در فضای مجازی است.

View this post on Instagram

A post shared by #قول_و_غزل (@ghouloghazal) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала