غذایی که خطر ابتلا به بیماری های ویروسی را کاهش می دهد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر غذایی که خطر ابتلا به بیماری های ویروسی را کاهش می دهد
غذایی که خطر ابتلا به بیماری های ویروسی را کاهش می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مصرف جلبک دریایی یک راه عالی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های ویروسی مختلف است. این این ماده غذایی قادر است ایمنی را در مدت زمان کوتاهی تقویت کند.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل گینزبورگ ، دانشمند روس علوم پزشکی ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: هر چند جلبک دریایی محبوب ترین محصول غذایی در بین روس ها نیست اما در طول فصل سرماخوردگی و همه گیر شدن ویروس کرونا باید به آن توجه نشان داده شود.

دانشمندان روسی 6 دارو علیه کروناویروس تهیه کردند - اسپوتنیک ایران
دانشمندان روسی 6 دارو علیه کروناویروس تهیه کردند

این پزشک روس گفت: "یکی از تأثیراتی که جلبک دریایی دارد تقویت سیستم ایمنی بدن ، به ویژه ایمنی در برابر باکتری ها و ویروس ها است."

گینزبورگ تأکید کرد که  جلبک دریایی اکسیری برای درمان کرونا  نخواهد بود ، اما خطر ابتلا به این ویروس هولناک را کاهش می دهد.

می توانید چند بار در هفته و به هر شکلی از جمله به شکل مواد غذایی کنسرو شده و حتی چیپس از آن استفاده کنید.

به گفته دانشمند روس، جلبک دریایی علاوه بر تقویت ایمنی ، به غلبه بر خستگی مزمن کمک می کند. این به دلیل دارا بودن ید زیاد در جلبک دریایی است.

براساس آخرین آمار ، 253 مورد ابتلا به کرونا ویروس در روسیه ثبت شده است. از این تعداد،12 نفر در حال حاضر درمان شده اند. در کل بیش از 266 هزار مبتلا به این ویروس در جهان وجود دارد که بیش از 11 هزار نفر از آنها فوت کردند و بیش از 87 هزار نفر درمان شده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала