هشدار: نیمی از تهران هنوز ابتلا به کرونا را جدی نگرفته‌اند

© Sputnik / Samira Esmaeilyهشدار: نیمی از تهران هنوز ابتلا به کرونا را جدی نگرفته‌اند
هشدار: نیمی از تهران هنوز ابتلا به کرونا را جدی نگرفته‌اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در ایران از عدم جدی گرفتن همه گیری کروناویروس در ایران و پایتخت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی در ایران: طبق آخرین نظر سنجی شهرداری تهران هنوز ۵۰ درصد از شهروندان تهرانی به معنای واقعی ابتلا به این ویروس را جدی نگرفته‌اند. 

دستکاری در آمار مبتلایان به ویروس کرونا پیش از سفر رئیس جمهور چین به ووهان - اسپوتنیک ایران
دستکاری در آمار مبتلایان به ویروس کرونا پیش از سفر رئیس جمهور چین به ووهان

سید مالک حسینی در شبکه دو سیما گفت: شیوع ویروس کرونا در کنار چالش‌ها و تهدیدهایش، ما را در موقعیتی قرار داده که می توان از این تهدید فرصت ساخت.  شیوع کرونا ما را آگاه کرد که باید الگوی‌های رفتاری‌مان به ویژه در موضوع سلامت و خود مراقبتی را تغییر دهیم.

وی افزود: تجربه نشان داده مردم‌ ما در چنین موقعیت‌هایی از خودگذشتگی بسیاری دارند. با شیوع ویروس کرونا و افزایش کار مددکاران و کارکنان گرمخامه‌ها فراخوان جذب نیروی داوطلب را دادیم. بیش از 40 نفر در این فراخوان مشارکت کردند. این افراد باید در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و خطر ابتلا آن‌ها را تهدید می‌کند.

حسینی در ادامه افزود: هنوز تعدادی از شهروندان شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند. در شهرداری تهران بیش از 40 هزار نفر در حال خدمت شبانه روزی به شهروندان هستند در حالی که بنا به نوع خدمتی که می کنند در معرض خطر ابتلاع به ویروس کرونا هستند و همه این کارکنان و مدیرانی که در خط مقدم‌مبارزه با کرونا قرار دارند امسال برای حفاظت از سلامت شهروندان تعطیلات نوروزی نخواهند داشت.

براساس آخرین اطلاعات، بیش از ۲۱۹ هزار نفر در بیش از ۱۴۰ کشور جهان به کرونا ویروس آلوده شده اند، بیش از ۸۸۱۹ نفر جان باخته و بیش از ۸۴ هزار نفر دیگر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала