یک پیرزن 103 ساله سمنانی کرونا را شکست داد

© REUTERS / WANA NEWS AGENCYیک پیرزن 103 سمنانی کرونا را شکست داد
یک پیرزن 103 سمنانی کرونا را شکست داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خبری اعلام نمود که پیرزن 103 ساله سمنانی توانست کرونا را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال سلام نو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بهبوی کامل و ترخیص پیرزن کهنسال و ۱۰۳ ساله سمنانی پس از شکست کووید۱۹ خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو در خصوص شکست کرونا توسط این پیرزن اظهارکرد: این بیمار ۱۰۳ ساله متولد ۱۲۹۵ و مسن ترین بیمار کرونایی بهبودیافته در بیمارستان کوثر سمنان بوده که پس از بهبودی مرخص شده است.

آیا وزارت بهداشت ایران ورود کرونا را دیر اعلام کرد؟ - اسپوتنیک ایران
آیا وزارت بهداشت ایران ورود کرونا را دیر اعلام کرد؟

وی با اشاره به افزایش روند بهبودی بیماران کووید۱۹ در این استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۶۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا  در مراکز درمانی این دانشگاه پس از بهبودی و بازیافتن سلامت خود مرخص شدند.

آقای نوید دانایی فرد تصریح کرد: حال مادر و کودکی که مشکوک به کرونا بودند پس از تولد نوزاد خوب است.

وی خواستار همراهی بیشتر مردم با کادر درمانی و مسوولان بخش سلامت شد و گفت: شهروندان هم استانی می توانند با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشت اولیه، در کاهش درگیری کادر درمان در این شرایط بحرانی سهیم باشند.

گفتنی است، کشور چین پس از دو ماه و نیم توانسته است انتشار این ویروس را تا حد فوق العاده ای کاهش دهد. استان هوبی در طی روز گذشته ، تنها یک مورد عفونت در کل استان عفونت به کرونا ویروس را ثبت کرده است. در ووهان، 11 نفر جان باختند ، 10 نفر از آنها در ووهان ، و دیگری در شیاگان زندگی می کند. مردم چین با ماندن در خانه و رعایت نکات ضروری بهداشتی در عدم پخش این ویروس امکان مهار کرونا ویروس را یافتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала