نماینده مجلس ایران: مسئولان از حرکت غیرمسئولانه و تمارض به کرونا بپرهیزند

© Sputnik / SHAنماینده مجلس ایران: مسئولان از حرکت های غیرمسئولانه و تمارض به کرونا بپرهیزند
نماینده مجلس ایران: مسئولان از حرکت های غیرمسئولانه و تمارض به کرونا بپرهیزند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مجلس ایران رفتار برخی از مسئولان را که تمارض به مبتلا شدن به کرونا می کنند ولی بعد از دو سه روز می گویند که تست‌شان منفی بوده را غیر مسئولانه دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، جلال میرزایی، نماینده مجلس ایران با اعلام اینکه برخی از مسئولان با تمارض به مبتلا شدن به کرونا بعد از دو سه روز می گویند که تست‌شان منفی بوده گفت: این حرکت غیرمسئولانه است و کسی که چنین رفتاری را انجام می‌دهد قطعاً صلاحیت ماندن در مسئولیت را ندارد.

داروی کرونا در 10 داروخانه تهران عرضه می شود - اسپوتنیک ایران
داروی کرونا در 10 داروخانه تهران عرضه می شود

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک فرد عادی که کرونا بگیرد، اگر منعکس شود تاثیراتی بر اقتصاد و اجتماع ندارد اما مدیر و مسئولی که اعلام می‌کند؛ قطعاً تاثیراتی بر تمام ابعاد جامعه دارد و جالب است این افراد در مدیریت‌شان هم همین‌گونه عمل می‌کنند.

وی با بیان این‌که با مسئولانی که  برای جلب توجه دست به هر کاری می‌زنند باید برخورد شود، گفت: مدیر باید اگر شرایط سختی هم برایش به وجود می‌آید طوری وانمود کنند مشکلی که پیش آمده بسیار پیش پا افتاده است و به جامعه روحیه مثبت تزریق کند نه اینکه با این کارها دست به جلب توجه بزند و بگوید که مریض است.

میرزایی ادامه داد: امروز یک مسابقه‌ای در کشور راه افتاده به اسم آمار دادن. شاهد هستیم هر روز استان‌ها آماری می‌دهند و هر استانداری برای خودش ورود و خروج را ممنوع می‌کند به نظر من این کارها درست نیست.

وی با بیان این‌که کرونا امروز به اقتصاد ایران ضربه زده است، گفت: فعالیت‌های اقتصادی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است و این بسیار بد است؛ هشدار می‌دهم اگر کاری نکنیم قطعا سال آینده مشکل پیدا خواهیم کرد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: به جای اینکه بیاییم جلو رفت و آمدها را بگیریم باید در مبادی ورودی و خروجی مانند ترمینال‌ها و یا فرودگاه‌ها با دستگاه‌هایی که وارد کشور شده‌اند افراد مشکوک و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند را شناسایی و قرنطینه کنیم و تردد را به حالت عادی برگردانیم.

میرزایی با اشاره به تعطیلی کسب و کارها با شیوع بیماری کرونا گفت: با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها خوابیده است، بسیاری از مناطق تجاری و توریستی تعطیل شدند؛ در صورتی که این مراکز امیدشان این بود که در این ایام سال بتوانند بخشی از هزینه‌هایی که در سال داشته‌اند را در بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز آمدیم به جای اینکه در ورودی و خروجی‌های مراکز خرید در دستگاه‌های کنترل بگذاریم و  افراد مشکوک را شناسایی کنیم ورودی آن‌ها را بسته‌ایم و جلوی زندگی عادی را گرفته‌ایم. این تجهیزات از خارج وارد شده تا ما بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم و زندگی مردم عادی رواج پیدا کند نه اینکه از آن برای کنترل شدید و قرنطینه استفاده کنیم. معتقدم باید افراد مشکل‌دار قرنطینه شوند و بقیه به زندگی عادی خودشان برگردند و به کسب و کارهایشان ادامه دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала