در ایران یک خط تولید جاروبرقی به خط تولید ماسک تغییر پیدا کرد

© Depositphotos.com / Monticelloدر ایران یک خط تولید جاروبرقی به خط تولید ماسک تغییر پیدا کرد
در ایران یک خط تولید جاروبرقی به خط تولید ماسک تغییر پیدا کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر عامل یکی از شرکت های تولید کننده جاروبرقی در ایران خبر از تغییر خط محصول برای تولید ماسک به خاطر پاسخ به نیاز بازار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، بهروز کشامی، مدیر عامل شرکت هوا پاکسازان کومش سمنان از تغییر خط تولید این واحد تولیدی به تولید ماسک با هدف تامین نیازهای این استان به این کالای بهداشتی خبر داد.

داروی کرونا در 10 داروخانه تهران عرضه می شود - اسپوتنیک ایران
داروی کرونا در 10 داروخانه تهران عرضه می شود

وی ادامه داد: در گام اول با توجه به شرایط ویژه این روزها و به منظور تامین نیاز استان و  کشور به ماسک بهداشتی با تغییر در خط تولید کارخانه، تولید روزانه بیش از 5 هزار ماسک تنفسی بهداشتی را در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به شبکه سلامت کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اعلام نیاز به ماسک برای مبارزه با شیوع کروناویروس این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، خط تولید خود را که در زمینه تولید پاکت‌های جارو برقی فعالیت داشت به خط تولید ماسک بهداشتی تجهیز و در حال حاضر روزانه بیش از 5 هزار ماسک تولید و در اختیار شبکه سلامت قرار می‌دهد. ماسک های تولید شده در شرکت هوا پاکسازان کومش پنج لایه، آنتی باکتریال، همراه با ملت بلون. با تنفس پذیری بسیار عالی و با توان جذب ذرات بسیار ریز و همچنین نفوذ ناپذیری مایعات و نیز بند قابل تنظیم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала