آگهی فوت 10 صفحه‌ای روزنامه ایتالیایی + ویدئو

© REUTERS / Marzio Toniolo ایتالیا
 ایتالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار آگهی فوت شهروندان مبتلا به ویروس کرونا در روزنامه ایتالیایی ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه « L’Eco di Bergamo»، تا چندی پیش فقط یک صفحه به درج آگهی فوت در روزنامه اختصاص داشت. اما اکنون درج آگهی فوت شهروندان ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در 10 صفحه انجام می‌شود. این تغییر فقط طی یک ماه رخ داده است.

تعداد کل فوتی ها بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در ایتالیا از 1800 نفر فراتر رفته است و تعداد مبتلایان به 25 هزار نفر نزدیک شده است.

در جهان بیش از 160 هزار نفر در 151 کشور مبتلا به این ویروس شده اند، اکثر آنها بهبود یافته اند و بیش از 6 هزار نفر جان خود را از دست دادند. مطابق با آخرین آمار مقامات ایران، 853 نفر در ایران از این بیماری درگذشتند و تعداد مبتلایان به این ویروس در ایران به 15 هزار نفر نزدیک می شود.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

​این ویروس می‌تواند از طریق قطرات تنفسی از انسان به انسان هم منتقل شود.حدس زده می‌شود که ممکن است این بیماری از طریق تماس با این آبزیان یا خوردن آنها منتقل شود، ولی هنوز نتیجه نهایی در این زمینه حاصل نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала