تعلیق ویزاهای توریستی هند به دلیل کرونا ویروس

CC0 / / تعلیق ویزاهای توریستی هند به دلیل کرونا ویروس
تعلیق ویزاهای توریستی هند به دلیل کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هند تمامی ویزاهای توریستی خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات هند در رابطه با تهدید عفونت کرونا ویروس ویزاهای توریستی را تا ۱۵ آوریل سال جاری، به حالت تعلیق در می آورند.

سازمان جهانی بهداشت همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
سازمان جهانی بهداشت همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان را اعلام کرد

سرویس مطبوعاتی هند در بیانیه ای اعلام کرد: کلیه ویزاهای موجود به استثنای دیپلماتیک، کاری، ویزاهای کارمندان سازمان ملل و سازمان های بین المللی تا ۱۵ آوریل سال ۲۰۲۰ به حالت تعلیق در خواهد آمد. این اقدامات از تاریخ ۱۳ مارس از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت مسکو آغاز می شود.

دولت هند همچنین هشدار می دهد که هر کس که وارد کشور شود، از جمله شهروندان هندی، در صورت بازدید از چین، ایتالیا، ایران، کره جنوبی، فرانسه، اسپانیا و آلمان پس از ۱۵ فوریه، به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار می گیرد. این اقدامات همچنین از ۱۳ مارس اجرایی خواهد شد.

در همین راستا، مقامات، هندی ها را از مسافرت به خارج از کشور و بدون دلیل اهمیت اصلی منصرف می کنند.

پیش از این گزارش شده بود که مقامات هند به دلیل شیوع کرونا از ۱۱ مارس ویزاهای صادر شده برای اتباع فرانسه، آلمان و اسپانیا که هنوز وارد این کشور نشده اند را به حالت تعلیق درآورده است.

سازمان بهداشت جهانی، روز چهارشنبه از همه گیر شدن ویروس جدید کرونا در جهان خبر داد. در ۱۱ مارس، تعداد كل عفونتها به ویروس جدید در جهان به ۱۱۸ هزار نفر در ۱۱۴ كشور جهان رسید، که از این تعداد ۴۲۹۱ نفر جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала