ابتلای سینماگر مشهور امریکایی و همسرش به ویروس کرونا

© AFP 2023 / Tiziana Fabiابتلای سینماگر مشهور امریکایی و همسرش به ویروس کرونا
ابتلای سینماگر مشهور امریکایی و همسرش به ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تام هنکس، هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسندهٔ مشهور آمریکایی اعلام کرد وی و ریتا ویلسون، هممسرش به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، تام هنکس در توییتر نوشت:" سلام دوستان. من و ریتا اکنون در استرالیا هستیم. ما دچار سرماخوردگی شدیم ، کمی احساس خستگی کردیم و ضمناً دردی در بدن ما ظاهر گردید . ریتا هر از گاهی دچار لرزش می شد. ما رفتار درست در زمان فعلی را انجام داده و تست ویروس کرونا را دادیم.  نتیجه مثبت بود ."

کرونا ویروس درد و رنج - اسپوتنیک ایران
پیش بینی وخامت اوضاع در رابطه با شیوع ویروس کرونا

تام هنکس با فیلم هایی چون  نجات سرباز رایان ، اگه می‌تونی منو بگیر، ترمینال ،پست،پل جاسوسان و سریال کوتاه جوخه برادران  و بسیاری از فیلم های دیگر نام آشنایی برای سینما دوستان جهان است. در سال 2016 ، باراک اوباما ، رئیس جمهور ایالات متحده به هنکس مدال آزادی اهدا کرد.

بیماری همه گیر کرونا ویروس

بتازگی سازمان بهداشت جهانی از همه گیر شدن نوع جدید ویروس کرونا خبر داد. این به معنای شیوع یک بیماری عفونی به شدت واگیر در سراسر خاک کشورها  ، قلمرو کشورهای همسایه و گاهی اوقات بسیاری از کشورهای جهان است.

در حال حاضر حدود 120 هزار نفر در بیش از 100 کشور جهان به این بیماری مبتلا شده اند ، بیشتر مبتلایان بهبود یافته اند  اما همچنین بیش از 4 هزار نفر جان باخته اند.

در روسیه 28 مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده که از این تعداد 25 نفر روس هایی هستند  که از ایتالیا بازگشته بودند. همچنین  ابتلای دو نفر از شهروندان چینی و  یک شهروند ایتالیا در خاک روسیه به ثبت رسیده است .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала