پوتین در مورد اینکه آیا او از ریاست جمهوری خسته شده است صحبت کرد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در مورد اینکه آیا او از ریاست جمهوری خسته شده است صحبت کرد
پوتین در مورد اینکه آیا او از ریاست جمهوری خسته شده است صحبت کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که انجام وظیفه ریاست جمهوری برای وی کار نیست بلکه سرنوشت است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که انجام وظیفه ریاست جمهوری برای وی کار نیست بلکه سرنوشت است، وی خاطرنشان کرد که از اعتماد مردم سپاسگزار مردم است.

پوتین در دیدار با اعضای عمومی گفت: "کار من این است از جمله جلسه ای که امروز تشکیل شده است. آیا واقعاً می توان از آن خسته شد؟ این یک لذت است. من سؤال شما را کاملاً درک می کنم و بی نهایت از افرادی که نگران این موضوع هستند، سپاسگزارم. موضوع این نیست که من از این کار خسته شده ام و یا اینکه می خواهم به جایی دیگر بروم. می دانید هر شخصی اگر در جایگاه من باشد، من یقین دارم که او این را نه فقط به عنوان کار بلکه به عنوان سرنوشت درک می کند، بنابراین من اینچنین با این موضوع ارتباط برقرار می کنم."

وی خاطرنشان کرد که به خاطر اعتماد و پشتیبانی مردم بی نهایت از آنها سپاسگزار است. رئیس جمهور تأکید کرد: "بدون حمایت، کار کردن تقریبا غیر ممکن است، از دهه 2000 که سالهای دشوار و تا حدودی خونین بود، اگر حمایت مردم نبود، هیچ کاری نمی توانست انجام شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала