بهبود نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا در مسکو

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر بهبود نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا در مسکو
بهبود نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا در مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون شهردار مسکو از بهبود یافتن نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، آناستاتیا راکوا، معاون شهردار مسکو اعلام کرد که نخستین فرد مبتلا شده به ویروس کرونا در مسکو بهبود یافته و بزودی از بیمارستان مرخص می شود.

وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
وضعیت رضایت بخش مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

وی گفت: اولین بیمار شهر مسکو بهبود یافته و چندین آزمایش عدم وجود عفونت در بدن وی را تایید کرده اند.

 به گفته معاون شهردار مسکو این فرد طی روزهای آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

روز جمعه، پنجم ماه مارس، شهردار مسکو فرمان رژیم آمادگی فوق‌العاده در رابطه با خطر شیوع ویروس کرونا در مسکو را به امضا رساند.

براساس این فرمان؛ شهروندانی که از چین، کره جنوبی،ایتالیا، ایران، فرانسه، آلمان، اسپانیا و کشورهایی که اوضاع در آنجا در رابطه با شیوع این ویروس وخیم است، برگشته‌اند، باید به مدت 14 روز از زمان ورود به فدراسیون روسیه در منازل خود قرنطینه شوند.

شایان ذکر است که تا به امروز شش مورد از ویروس کرونا در پایتخت روسیه به ثبت رسیده است که تمامی این افراد از ایتالیا به روسیه آمده اند.

ویروس کرونا روز به روز در حال گسترش در نقاط مختلف جهان است. سازمان بهداشت جهانی در گزارش روز 5 مارس خود اعلام کرد که تعداد کل مبتلایان در سراسر جهان به 93090 افزایش پیدا کرده است. چین به عنوان کانون ویروس بیشترین مبتلا را دارد. تعداد 80422  مبتلا در چین هستند و 12688 نفر هم سهم دیگر نقاط جهان هستند. بعد از چین، کره جنوبی و ایران بیشترین تعداد مبتلا را در جهان دارند و تعداد جانباختگان در این دو کشور از مرز 100 نفر گذشته است و هزاران نفر هم مبتلا شده اند. 3012 نفر جان باختند و بیش از 52 هزار نفر نیز درمان شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала