Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

برترین عکس های شبانه با گوشی های آیفن ۱۱

اشتراک
تصاویری از مسابقه عکاسی شب با آیفن ۱۱ را در گالری عکس اسپوتنیک ببینید.
© Photo / Konstantin Chalabov / Community Challenge: Night modeعکسی از عکاس روس کنستانتین چالابوف که با آیفن ۱۱ پرو گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
عکسی از عکاس روس کنستانتین چالابوف که با آیفن ۱۱ پرو گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.  - اسپوتنیک ایران
1/6
عکسی از عکاس روس کنستانتین چالابوف که با آیفن ۱۱ پرو گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
© Photo / Mitsun Soni / Community Challenge: Night modeعکسی از عکاس هندی میتسون سونی که با آیفن ۱۱ پرو گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
عکسی از عکاس هندی میتسون سونی که با آیفن ۱۱ پرو گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.  - اسپوتنیک ایران
2/6
عکسی از عکاس هندی میتسون سونی که با آیفن ۱۱ پرو گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
© Photo / Yu “Eric” Zhang / Community Challenge: Night modeعکسی از عکاس چینی یو ژانگ که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
عکسی از عکاس چینی یو ژانگ که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.  - اسپوتنیک ایران
3/6
عکسی از عکاس چینی یو ژانگ که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
© Photo / Rustam Shagimordanov / Community Challenge: Night modeعکسی از عکاس روس رستم شاگیماردانوف که با آیفن ۱۱ گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
عکسی از عکاس روس رستم شاگیماردانوف که با آیفن ۱۱ گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.  - اسپوتنیک ایران
4/6
عکسی از عکاس روس رستم شاگیماردانوف که با آیفن ۱۱ گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
© Photo / Rubén P. Bescós / Community Challenge: Night modeعکسی از عکاس اسپانیایی روبن بسکس که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
عکسی از عکاس اسپانیایی روبن بسکس که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.  - اسپوتنیک ایران
5/6
عکسی از عکاس اسپانیایی روبن بسکس که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
© Photo / Andrei Manuilov / Community Challenge: Night modeعکسی از عکاس روس آندری مانوئیلوف که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
عکسی از عکاس روس آندری مانوئیلوف که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.  - اسپوتنیک ایران
6/6
عکسی از عکاس روس آندری مانوئیلوف که با آیفن ۱۱ پرو ماکس گرفته است و برنده مسابقه Community Challenge: Night mode از شرکت اپل شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала