آمادگی آمریکا برای ضربه به سلاح اردوی زرین روسیه

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی آمریکا برای ضربه به سلاح اردوی زرین روسیه
آمادگی آمریکا برای ضربه به سلاح اردوی زرین روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش آمریکا نحوه حمله علیه دشمن و سیستم سلاح با دقت بالای روسیه با نام اردوی طلایی هورد را منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی هوایی ایالات متحده در رویداد Symposium 2020 Air Forcefare در اورلاندو (فلوریدا) انیمیشن حمله علیه دشمن و سیستم سلاح با دقت بالای روسیه با نام اردوی طلایی هورد را نشان داد. با استفاده از هوش مصنوعی این انیمیشن ساخته شده است. 

سامانه موشکی کینژال در قطب شمال - اسپوتنیک ایران
سامانه موشکی کینژال در قطب شمال

در ماه فوریه دریاسالار چارلز ریچارد، رئیس فرماندهی استراتژیک نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا گفت كه ایالات متحده برای دفاع در برابر موشك های روسی از نظر فنی آماده نیست و این سلاح ها ثبات کشور ما را تهدید می كند.

در نوامبر 2019، پرتال "پاپولار مکانیس" نمونه ای از سلاح روسی گلدن هورد را با استفاده از سه موشک برای از بین بردن هدف مورد بررسی قرار داد، در صورتی که یکی از این سه موشک یک هدف را از بین ببرد، دو مورد دیگر نیز به راحتی مورد حمله قرار می گیرد.

پیش از این در خبرها آمده بود که مجله National Interest در مقاله منتشر شده خود اعلام نمود که  سلاح های روسی خطرناک از سوی ایالات متحده: سیستم آوانگارد و کینژال می باشد. کینژال می تواند نه تنها با میگ -31 ام بی بلکه با بمب افکن توپولوف تو-۲۲ام مسلح شود.به گفته این پورتال آمریکایی، موشک های پوزیدون تا 8 سال دیگر توسط ارتش روسیه آزمایش خواهد شد ، در حالی که از نظر پنتاگون، موشک های دیگر روسی همچون "بوروستنیک" بسیار خطرناک تلقی می شود. بنابراین ، در ایالات متحده ، سامانه موشکی هایپرسونیک "کینژال"  که می تواند به کلاهک هسته ای مجهز باشد ، خطرناکترین سلاح روسیه محسوب می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала