قطع حمل و نقل دریایی امارات با ایران

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر امارات
امارات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امارات متحده عربی حمل و نقل دریایی مسافران با کشتی به ایران را موقتا به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « WAM» با استناد به اعلامیه اداره فدرال حمل ونقل دریایی- زمینی امارات، از روز 27 فوریه حمل و نقل مسافران از طریق دریا بین ایران و امارات را به حالت تعلیق درآورد.

در این اعلامیه آمده است:« برای جلوگیری از شیوع کروناویروس، کشتی ها بین بنادر ایران و امارات تا اطلاع ثانوی رفت و آمد نخواهند کرد».

شایان ذکر است که مدتی قبل ارتباط هوایی امارات با ایران قطع شده بود. تا کنون مقامات امارات 13 مورد ابتلا به کرونا ویروس را به ثبت رساندند که سه نفر از آنها معالجه شدند.

افزایش گشتی‌های امنیتی در آب‌های سرزمینی شورای همکاری خلیج فارس - اسپوتنیک ایران
افزایش گشتی‌های امنیتی در آب‌های سرزمینی شورای همکاری خلیج فارس

تعداد مبتلایان به کروناویروس در خارج از چین به 3474 نفر در 44 کشور رسید. از این تعداد 54 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس درگذشتند.

ریاست سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که شیوع کروناویروس به یک اپیدمی جهانی مبدل شده است. امکانات بازدارندگی این اپیدمی کم است که باعث شیوع آن در خارج از چین شده است.

بر طبق آمار ارائه شده طی چند روز گذشته، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در چین 77 هزار و 658 نفر، ژاپن 850 تن، کره جنوبی 893 نفر، سنگاپور 89 تن، تایلند 35 نفر، مالزی 22 تن، استرالیا 23 نفر، ویتنام 16 تن ، آلمان 16 نفر، آمریکا 35 تن، فرانسه 12 نفر، انگلیس 13 تن، امارات متحده عربی 13 نفر، کانادا 11 تن، ایران 61 نفر، ایتالیا 229 تن، هند 3 نفر، فیلیپین 3 تن، روسیه 2 نفر، اسپانیا 2 تن، و نپال، سریلانکا، کامبوج، بلژیک، سوئد، فنلاند، مصر، افغانستان، لبنان و اسرائیل هر کدام یک نفر اعلام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала