رای‌گیری انتخابات مجلس در ایران+عکس و ویدیو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حضور مردم در پای صندوق های رای+ویدیو و عکس
حضور مردم در پای صندوق های رای+ویدیو و عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردم ایران امروز جمعه دوم اسفند در مکان های رأی گیری حضور پیدا کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری های ایران، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در روز رای گیری مردم قم از یک ساعت مانده به شروع انتخابات در مکان های رأی گیری حضور داشتند.

آیت الله خامنه ای، رهبر ایران در اولین دقایق آغاز رای گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در شعبه اخذ رای شماره 110  رای خود را به صندوق انداخت.

 

فرماندار قم نیز اعلام کرد:  بیش از 20 هزار نفر در حوزه‌های اخذ رای در سطح استان در حال فعالیت هستند و 669 صندوق فرایند رای گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم را آغاز کردند.

تعدادی عروس و داماد نیز برای رای دادن پای صندوق رای حضور پیدا کردند.

حسن روحانی، رییس جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در اولین ساعات آغاز رای گیری انتخابات مجلس یازدهم و اولین میان‌دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

احمد جنتی هر رای مردم را مشت محکمی بر دهان ترامپ دانست و گفت: دشمن از رای ندادن مردم بهره برداری خواهد کرد و باید ما وظیفه خود را بشناسیم.

​سید محمد خاتمی دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران رای خود را در انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای خبرگان به صندوق انداخت.

صبح امروز(جمعه) رای گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در سراسر ایران آغاز شد.

بر اساس اعلام وزارت کشور، 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات امروز را دارند که از این تعداد 2 میلیون و 931 هزار و 776 نفر رأی اولی محسوب می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала